×

منوی اصلی

true
اشتغال پایدار در روستاها مستلزم توسعه محور گردشگری است
فرماندار شهرستان تفت با بیان این‌که روستای طزرجان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان است گفت: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها مستلزم توسعه محور گردشگری است.

به گزارش نسیم یزد،«محمد محامدی» در جلسه‌ای با اعضای شورای اسلامی و معتمدین روستا طزرجان که به منظور بررسی مشکلات اهالی این روستا برگزار شده بود،‌اظهار کرد: طزرجان جزو روستاهای هدف گردشگری شهرستان تفت است که در چهارفصل سال جاذبه‌های فراوانی دارد و باید با توسعه محور گردشگری و جذب گردشگران در زمینه اشتغال پایدار این منطقه و جلوگیری از مهاجرت روستائیان تلاش شود.

وی افزود: نیاز است برای توسعه گردشگری در این روستا از ظرفیت بخش خصوصی استفاده و همه دستگاه‌ها، شورای اسلامی و دهیاری در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار تفت در ادامه بابیان این‌که جاده مواصلاتی دهستان شیرکوه یکی از پرترددترین مسیرها در استان به ‌ویژه در ایام تعطیل است گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده و تخصیص اعتبار لازم و با مساعد شدن هوا  مرحله اول این طرح اجرایی می‌شود.

محامدی در مورد ساخت سالن ورزشی و چمن مصنوعی روستای طزرجان تصریح کرد: باید با همکاری شورای اسلامی طزرجان و اداره ورزش و جوانان اقدامات لازم درزمینه ساخت سالن ورزشی و یا زمین چمن مصنوعی صورت گیرد تا جوانان این منطقه اوقات فراغت خود را به امر ورزش اختصاص دهند.

گفتنی است، در پایان این جلسه فرماندار به همراه بخشدار مرکزی از مناطق مختلف روستای طزرجان بازدید کردند.


true
true
true