×

منوی اصلی

true
دین، اعتقاد و ولایت سه هدف امروز استکبار است
امام جمعه یزد با بیان این که دشمن هر چه دنبال خاموش کردن چراغ انقلاب رفت سبب گستره بیشتر آن در دنیا شد گفت: دشمن امروزه دین، اعتقادات، ولایت و روحیه انقلابی را هدف گرفته است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در شورای اداری شهرستان بهاباد با بیان این که مردم این شهرستان در حرکت انقلاب، انقلابی گری و همراهی با ولایت فقیه به خوبی عمل کردند اظهار کرد: مردم این شهرستان در راستای پیروزی انقلاب اسلامی شهدای بسیاری اهدا کرده که جای بسی تقدیر دارد.

وی با تاکید بر این‌ که امروزه همه دنیا علیه استقلال، عزت و مقدسات جمهوری اسلامی بسیج شده‌اند افزود: این دشمنان هر راهی را می‌پیمایند تا جوهره حرکت درونی، انقلابی، اعتقادی و خدایی که در وجود ما بوده و زنده شده را متوقف و خاموش کنند.

امام جمعه یزد با بیان این که بسیاری از کشورها به دنبال این بودند که انقلاب اسلامی رشد نکند گفت: دشمنان هزینه‌های بسیاری را در این مسیر به کار بستند ولی به لطف و یاری خدای متعال نتوانستند حتی گزندی به جمهوری اسلامی و انقلاب وارد سازند.

ناصری یزدی با اشاره به این که اگر به چهل ساله انقلاب فکر کنید می‌فهمید که انقلاب و اسلام به چه میزان به حق است تصریح کرد: اگر به این سال‌ها نگاه می‌بینید که دنیا با جمهوری اسلامی چه برخوردی داشت و در آن طرف هم خدا و انقلاب با جمهوری اسلامی چه کردند و آن زمان است که شخص قدر خود و انقلاب را به خوبی می‌داند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: همه ما تکلیفمان این است که انقلاب را به خوبی نگه داریم و نکته جالب اینجاست که هر آنچه دشمن بر علیه انقلاب توطئه‌های شوم طرح ریزی کرد، این انقلاب خاموش که نشد هیچ بلکه موجش گسترده‌تر نیز شد.

وی افزود: تکیه گاه ما خدا، ائمه اطهار و امام حسین (ع) بوده است که انقلاب اسلامی حفظ شده و امروزه دشمن به این مسائل دست یافته و می‌خواهند به آن ضربه بزنند.

این مسئول در پایان با بیان این که علیه دین، اعتقادات، ولایت، روحیه انقلابی و بسیاری از ارزش‌ها در حال فعالیت‌های شوم هستند خاطرنشان کرد: آنها دنبال این هستند که نسل جوان را به مسائل بی اهمیت مشغول کنند که روحیه انقلابی در آنها از بین ببرد و خمودگی را در آنها ایجاد کنند.


true
true
true