×

منوی اصلی

true
تماشای «تصنیف باستر اسکراگز» در حوزه هنری یزد
فیلم سینمایی «تصنیف باستر اسکراگز» ساخته برادران کوئن در هفتادمین نشست باشگاه فیلم حوزه هنری یزد به روی پرده می‌رود و تحلیل می‌شود.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«علیرضا غفاریان» با اشاره به برنامه های حوزه هنری یزد در حوزه هنرهای تصویری،‌ اظهار کرد: هفتادمین نشست باشگاه فیلم حوزه هنری یزد به فیلم سینمایی «تصنیف باستر اسکراگز» به کارگردانی برادران کوئن (ایتن و جوئل کوئن) اختصاص دارد.

وی افزود: در این فیلم شاهد روایت شش داستان مختلف در فضای غرب وحشی خواهیم بود که تمرکز اصلی داستان روی فردی به نام باستر اسکراگز است و نام فیلم نیز برگرفته از شخصیت اوست.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد گفت: بازیگران سرشناسی مانند لیام نیسون، بلیک نلسون، جیمز فرانکو، تاین دالی و تام ویتس در این اثر ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم که سال 2018 منتشر شد در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در بخش اصلی حضور داشت و توانست برنده جایزه بهترین فیلم‌نامه این جشنواره شود.

«تصنیف باستر اسکراگز» سه‌شنبه‌ 18 دی‌ماه، ساعت 18 در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی به نمایش درمی‌آید و سپس با حضور امیرجلالی ـ‌فیلمساز و عکاس‌ و جمعی از اهالی سینما تحلیل می‌شود.

ورود علاقه‌مندن به مباحث آموزشی سینما در این برنامه آزاد و رایگان است.


true
true
true