×

منوی اصلی

true
نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در یزد افتتاح شد
همزمان با فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با حضور مسئولان ارش استان و شهرستان در یزد افتتاح شد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدرضا خبرگی» با اشاره به ضرورت تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی با هدف ارائه گزارش دستگاه‌های دولتی و خصوصی به آحاد جامعه افتتاح شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه 152 غرفه دستگاه های مختلف استان محتوای اقتصاد مقاومتی، دستاوردهای بهداشتی و درمانی، صنایع دستی، مدیریت شهری، علمی و آموزشی، فناوری، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی مذهبی خود را به نمایش گذاشتند.

مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان یزد حضور پرشور اقشار مختلف مردم را یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد این نمایشگاه دانست و گفت: شعار محوری تعیین شده برای این نمایشگاه عبارت«هر غرفه یک خدمت» تعیین شده است.

خبرگی در ادامه تصریح کرد: این نمایشگاه فعالیت خود را از 20 بهمن آغاز و همه روزه تا 24 بهمن ماه از ساعت 15 الی 21  در محل کارخانه جنوب(خیابان آیت‌الله کاشانی یزد) برای بازدید عموم دایر است.

وی در پایان حضور فعال فرمانداری های شهرستان مختلف استان یزد را از دیگر ویژگی های نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب عنوان و تأکید کرد: فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و خدمات انجام شده به مردم است.


true
true
true