×

منوی اصلی

true
آموزش سبک زندگی در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد
استاندار یزد ایجاد زمینه حضور و مشارکت نخبگان را حلقه گمشده توسعه استان دانست و گفت:‌ آموزش سبک زندگی در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدعلی طالبی» در مراسم افتخار بیست و پنجم اداره کل آموزش و پرورش استان که با حضور مسئولان ارشد استان و دانش آموزان برتر کنکور سراسری 97 برگزار شد، با بیان این‌که توجه به تمام مولفه‌های پیروزی دانش‌آموزان در کنکور ضروری است، اظهار کرد: تمام پرسنل آموزش و پرورش از فارغ از پست سازمان در این مهم سهیم هستند.

وی با اشاره به وجود حلقه گمشده استان در روند توسعه استان یزد،‌افزود:‌ متأسفانه همخوانی مناسبی بین فرصتهای شغلی ایجاد شده در استان با رشته تحصیلی دانش‌آموزان وجود ندارد.

استاندار یزد با بیان این که مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی باید شرایط لازم برای حضور و مشارکت بیش از پیش نخبگان در توسعه استان را ایجاد کنند‌،گفت: حضور دانش آموزان و دانشجویان نخبه یزدی بعد از فراغت از تحصیل در استان ضروری است.

طالبی در ادامه با بیان این که تمام مدیران استان وظیفه دارند تمام تلاش خود را برای ایجاد عدالت آموزشی در سطح شهرستان‌ها فراهم کنند، تصریح کرد:‌ اداره کل آموزش و پرورش استان آموزش‌هایی نظیر سبک زندگی که موجب توانمندی بیشتر دانش آموزان می‌شود را در دستور کار خود قرار دهد.


true
true
true