×

منوی اصلی

true
مردم دولت را برای حمایت از سیل زدگان یاری کنند
امام جمعه یزد با بیان این‌که برای ساماندهی مناطق سیل‌زده بیش از 30 هزار میلیارد دلار اعتبار لازم است، گفت: اقشار مختلف باید با مشارکت جدی و مستمر دولت را در تأمین اعتبار لازم برای حمایت از سیل‌زدگان حمایت کنند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،آیت الله«محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته 30 فروردین ماه نماز جمعه یزد با بیان این‌که روشنگری و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(ع) از جمله مهمترین رسالت مومنان است، اظهار کرد: تمام مذاهب به وجود امام زمان اعتقاد داشته و منتظر ظهور منجی هستند.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی ایران در سرنگون کردن مستکبران متعدد، افزود: ملت ایران با پیروی از ارزش‌های انقلابی زیر پرچم اسلام ناب محمدی نور امید برای توسعه و پیشرفت صحیح در جهان را روشن کردند.

امام جمعه یزد با بیان این‌که آمریکا که یکی از نمادهای استکبار جهانی است حدود 200 سال پیش کشف و تاکنون بیش از 200 جنگ انجام داده است، افزود: جنگ های متعدد آمریکا نشانه بارزی از باطل بودن این نظام مستکبر است.

ناصری یزدی عمر مستکبران جهان را رو به اتمام دانست و تصریح کرد: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم جهان هوشیار و با بصیرت انقلابی مانع تحقق اهداف شوم استکبار جهانی می‌شوند.

این مسئول در ادامه با اشاره به سیلاب اخیر که استان های مختلف کشور را درگیر کرده است، تأکید کرد: مردم و مسئولان باید تا آخر در کنار مردم سیل زده بوده و کمک‌های خود به این مناطق را ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد کمک کردن به دولت برای حمایت از سیل زدگان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ملت باید همگی زیر بار ساماندهی مناطق سیل زده رفته و بار این مهم را بر دوش دولت کمتر کنند.

امام جمعه یزد با بیان این‌که حدود 30 هزار میلیارد دلار برای ساماندهی مناطق سیل زده کشور اعتبار نیاز است، افزود: مشارکت به موقع خیرین، کسبه و تجار نقش مهمی در تأمین اعتبار لازم برای سیل زدگان ایفا می‌کند.

ناصری یزدی در ادامه با اشاره به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه منشور کامل و درستی برای پیشرفت در زندگی و توسعه بیش از پیش انقلاب است.

این مسئول جوانگرایی را یکی از مهمترین توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و بیان کرد: شعارها و اهداف کلان نظام انقلاب اسلامی باید توسط جوانان احیا و اجرایی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تقویت روحیه، نشاط عمومی و تلاش انقلابی را از جمله کلید واژه‌های تبیین بیانیه گام دوم عنوان کرد و افزود: واگذار امور به جوانان باید در دستور کار ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران کشور قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به ضرورت تربیت نیروهای انسانی جوان و متخصص برای مدیریت کشور، گفت: قدرت تحلیل و تجزیه باید بین اقشار مختلف جامعه تقویت شود.

 


true
true
true