×

منوی اصلی

true
دولتمردان حمایت از سیل زدگان را در اولویت اجرایی قرار دهند
امام جمعه موقت یزد با بیان این کهوحد ت و همبستگی تنها راه ایستادگی در برابر تشدید تحریم‌های اقتصادی ، گفت: دولتمردان حمایت از سیل زدگان را در اولویت اجرایی خود قرار دهند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،آیت الله«سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی» در خطبه‌های این هفته ششم اردیبهشت ماه نماز جمعه یزد، تقابل بین ملت و نظام اسلامی را مهمترین هدف استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: تشدید تحریم‌های اقتصادی آمریکا در حقیقت دشمنی با ارزش‌های دینی و الهی ملت ایران است.

وی با بیان این‌که رمز پیروزی ملت مسلمان ایران در برابر استکبار جهانی، وحدت و بصیرت است، افزود: استکبار جهانی از ابتدا تاکنون همبستگی بین مسلمانان را عامل شکست و نابودی خود می‌داند.

امام جمعه موقت یزد در ادامه با اشاره به سیلاب‌های اخیر که بسیاری از شهرهای کشور را درگیر کرده است، گفت: ساماندهی مشکلات کشور اعم از طبیعی و غیرطبیعی به انسجام درونی نیاز دارد.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی سعی کردند در جریان سیل‌های اخیر کشور توطئه‌های شوم و تفرقه انگیز خود بین اقوام مختلف را تقویت کنند که خوشبختانه با بصیرت ملت ایران به هدف پلید خود نرسیدند.

این مسئول با بیان این که ملت ایران با وحدت و احساس مسئولیت مثال‌زدنی مشتی محکم بر دهان یاوگویان خارجی زدند، ادامه داد: حضور اقوام و اقشار مختلف مردم در مناطق سیل زده به دشمنان ایران اسلامی ثابت کرد که ملت همیشه بیدار ایران با وحدت و همدلی سدی مستحکم در برابر استکبار جهانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: سیلاب‌های اخیر علاوه بر خسارت و حوادث ناگوار منشأ برخی برکات نظیر تقویت وحدت ملی بین دولت و ملت هم شده است.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که دولتمردان باید تمام ظرفیت خود را برای حمایت از سبل‌زدگان بکار گیرند، تأکید کرد: اصلاح شرایط نابسامان اقتصادی اولویت اجرایی دولت است.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سالروز شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: اگر شوراها طبق قانون تشکیل و عمل به وظایف محوله ملاک عمل اعضای آن قرار گیرد، برای گره گشایی از کار ملت موثرند و اگر خدایی نکرده به هر بهانه‌ای از مسیر خدمت منحرف شوند، معضلی جدی خواهند بود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن روز کارگر، اظهار کرد: به قول مقام معظم رهبری کارگران ستون فقرات جامعه هستند و باید با تعهد کامل به وظایف خود عمل کنند و در مقابل دولت هم باید توجه بیشتر به حقوق جامعه کارگری را در اولویت برنامه‌های اجرایی خود قرار دهد.


true
true
true