×

منوی اصلی

true
قیمت کالاهای اساسی باید برای جامعه کارگری ثابت بماند
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مسئولان باید زمان خانه دار شدن کارگران را کاهش دهند، گفت:‌ مسئولان باید حداقل قیمت چند قلم کالای اساسی را برای جامعه کارگری ثابت نگه دارند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«سید ابوالفضل موسوی‌بیوکی» در همایش استانی کار که به منظور بزرگداشت روز جهانی کارگر با حضور کارفرمایان و کارگران صنایع تولیدی مختلف استان برگزار شد، با اشاره به استمرار دشمنی آمریکا علیه ارزش‌های ایران و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز جامعه کارگری خط مقدم ایستادگی در برابر استکبار جهانی هستند و تمام ملت ایران به توان کارگران ایمان دارند.

وی خلاقیت،‌ ابتکار و تعهد را از جمله ویژگی مردم و به ویژه جامعه کارگری استان یزد دانست و افزود:‌ مردم یزد باید در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» نامگذاری شده است نقش آفرینی ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تولیدات یزد جزو پنج رتبه اول کشور است، گفت:‌ استان یزد از جمله مناطق غنی از نظر نیروی انسانی متخصص و متعهد است.

موسوی بیوکی در ادامه با اشاره به وجود برخی چالشها در جامعه کارگری،‌ تصریح کرد:‌ هماهنگی مستمر و برگزاری جلسات سه جانبه بین مسئولان دولتی،‌ کارفرمایان و کارگران نقش مهمی در رفع مشکلات موجود ایفا می کند.

وی توجه ویژه به نیاز جامعه کارگری را ضروری دانست و بیان کرد: تحقق شعار امسال مستلزم توجه به خانواده هاست.

این مسئول جامعه کارگری را مجاهدین فی سبیل الله و رزمندگان انقلاب عنوان و بیان کرد:‌ مسئولان و دست‌اندرکاران بدانند که حمایت از کاگران در حقیقت حمایت از ارزش‌های نظام و کمک به تحقق توسعه بیش از پیش است.

نماینده مردم یزد در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که متأسفانه بر اساس اطلاعات بدست آمده هر فرد ایرانی بعد از 35 تا 40 سال فعالیت مستمر می‌توانند صاحب خانه شود، تأکید کرد:  مسئولان ارشد استان و کشور باید با تدوین برنامه های منسجم و مستمر زمان خانه‌دار شدن کارگران را به 10 سال کاهش دهند.

وی در پایان اضافه شدن حقوق کارگران در برابر افزایش قیمت‌ها را بسیار اندک و بی تأثیر دانست و گفت:‌ مسئولان باید حداقل قیمت چند قلم کالای اساسی را برای جامعه کارگری ثابت نگه دارند.


true
true
true