×

منوی اصلی

true
پیش‌بینی ایجاد ۸۲۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در یزد
‌مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد با بیان این‌که تاکنون گزارشی مبنی بر تبلیغات زودهنگام کاندیداها در استان مشاهده نشده است، گفت: ۸۲۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد پیش بینی شده است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«سیدمهدی طلایی مقدم» با اشاره به این‌که طبق برآوردهای صورت گرفته تعداد شعب اخذ رأی در استان معین شده است، اظهار کرد: ۸۲۰ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که از اواخر اسفندماه سال گذشته بحث رصد فضای انتخاباتی به ویژه فضای مجازی در استان آغاز شده است، افزود: این مسئله درحال پیگیری است و تاکنون گزارشی مبنی بر تبلیغات زودهنگام کاندیداها در استان مشاهده نشده یا حداقل به دست ما نرسیده است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد با بیان این‌که تاکید شده که رصد فضای مجازی توسط فرمانداران و بخشداران در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد انجام شود، گفت: باید توجه داشته باشیم که تبلیغات زودهنگام توسط کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان انجام نگیرد و در این زمینه مشکلاتی نداشته باشیم.

دبیر ستاد انتخابات استان با تاکید براین‌که رعایت بی طرفی موضوعی است که همه نسبت به آن باید توجه ویژه و خاص داشته باشند، تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی و قانون‌مندی مسئله بسیار مهمی است که ‌امیدواریم با رعایت این دو اصل انتخابات ‌سالم و باشکوهی را در استان برگزار کنیم.

طلایی مقدم در پایان سخنان خود با بیان این‌که فرمانداری‌های شهرستان‌ها از هم اکنون ستادهای انتخاباتی را فعال خواهند کرد، ‌گفت: حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت مردمی در بحث انتخابات بسیار بااهمیت است و در این خصوص رسانه ها و روابط عمومی ها رسالت سنگینی دارند تا حضور پرشور مردم استان را در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

گفتنی است؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.


true
true
true