×

منوی اصلی

true
اتمام طرح‌های نیمه تمام اولویت وزارت راه و شهرسازی است
معاون حقوقی و امور مجلس و استانهای وزیر راه و شهرسازی،‌گفت:‌ اتمام طرح‌های نیمه تمام به ویژه طرح‌های بالای 70 درصد پیشرفت اولویت اجرایی وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«مهران کفاش» در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی یزد که با حضور مدیران و مسئولان ارشد استان برگزار شد، با بیان این که اقدامات سه سال گذشته اداره کل راه و شهرسازی استان یزد هوشمندانه و فارغ از نگاه فرسایشی بوده است،‌اظهار کرد:‌ شأن تمام مسئولان و مدیران در جمهوری اسلامی ایران هیچ چیز به جز خدمت به مردم نیست.

وی افزود: تسهیل کردن امور و سرعت بخشیدن به فعالیت‌های اجرایی از جمله ضرورت‌های مدیریت در اداره راه و شهرسازی استان و کشور است.

معاون حقوقی و امور مجلس و استانهای وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به فشار تحریم‌های اعمال شده علیه ایران اسلامی، گفت: از تمام مدیران انتظار می‌رود که با مدل‌های مدرن و جدید فعالیت‌ها و مسئولیت‌های خود را ‌آن طور که موجب رضایتمندی بیشتر می‌شود انجام دهند.

کفاش جذب مشارکت عمومی و انتفاعی کردن برخی از طرح‌های در دستور کار را از دیگر ضرورت‌های اجرایی و اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی عنوان و تصریح کرد:‌ تکریم ارباب الرجوع یکی از بایدهای همیشگی این وزارتخانه بوده و است.

این مسئول جزیره عمل کردن را آفت توسعه پایدار دانست و بیان کرد: پرهیز از هرگونه اختلاف و تلاش برای همدلی و هم افزایی تنها راه پیشرفت و خدمات مناسب به مردم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ابتدای امسال با نعمت بارندگی علی‌رغم سود فراوان متأسفانه برخی از استان‌های کشور متحمل خساراتی شدند که اشکالات آنها متوجه مدیریت راه و شهرسازی در دوره‌های پیشین بوده، ‌به همین منظور جانمایی در طرح‌های جدید و در دستور کار باید در اولویت اجرایی مدیران مرتبط قرار گیرد.

وی در پایان با بیان این‌که اتمام طرح‌های نیمه تمام به ویژه طرح‌های بالای 70 درصد پیشرفت از دیگر اولویت‌های اجرایی وزارت راه و شهرسازی است، گفت:‌ مسئولان و مدیران استانی باید در تعریف و ایجاد طرح‌های جدید با حساسیت بیشتری اقدام کنند.


true
true
true