×

منوی اصلی

true
توزیع خرما با 25 درصد زیر قیمت بازار در یزد
مدیر سازمان تعاون روستایی یزد با بیان این‌که عرضه خرما متناسب با میزان تقاضا در استان انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر خرما با 20 تا 25 درصد زیر قیمت بازار در استان یزد توزیع می‌شود.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«یداله جوادپور» با بیان این‌که خرمای مضافتی تولید شهرستان بم به مناسبت ماه مبارک رمضان هر روز به صورت مستقیم در محل غرفه اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان در محل تعاون روستایی عرضه می شود، اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای سیاست های تنظیم بازار محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی انجام شده است.

وی با اشاره به این که طی یک ماه اخیر منتهی به ماه مبارک رمضان بالغ بر سه هزار تن خرمای ذخیره شده محصول سال قبل در بازارهای کشور درحال توزیع است، افزود: این میزان خرما شامل دو هزار و ۵۰۰ تن خرمای مضافتی تولیدی جیرفت و جنوب استان کرمان و همچنین بیش از ۵۰۰ تن خرمای استان بوشهر است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد با بیان این‌که توزیع این میزان خرما در استان محدود نیست و سهمیه استان بستگی به میزان تقاضا دارد، گفت: خرمای توزیعی استان به صورت عمده و با ۲۰ الی ۲۵ درصد زیر قیمت بازار توسط اتحادیه تعاونی‌های روستایی در حال عرضه است.

وی ادامه داد: با هماهنگی سازمان تعاون روستایی یزد محصول خرمای مضافتی شهرستان بم به قیمت توافقی و زیر قیمت بازار به نرخ هر کیلوگرم 270 هزار ریال به صورت مستقیم در دسترس مردم قرار می گیرد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از این پس اقدامات شبکه تحت پوشش این سازمان در عرصه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و تعادل بخشی میان عرضه و تقاضای ارقام پرمصرف مردم گسترش می‌یابد.


true
true
true