×

منوی اصلی

true
سازمان دانش‌آموزی بازوی توانمندی برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد،‌گفت: سازمان دانش‌آموزی بازوی توانمند آموزش و پرورش در تحقق سند تحول بنیادین به ویژه در اجرایی شدن رویکرد تربیت در ساحت‌های شش گانه است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«عباسعلی دانافر» در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی توانمندترین بازوی آموزش و پرورش در تحقق سند تحول بنیادین به ویژه در اجرایی شدن رویکرد تربیت در ساحت‌های شش گانه را سازمان دانش‌آموزی دانست و اظهار کرد: مهم ترین رسالت آموزش و پرورش اجرایی کردن سند تحول بنیادین است که آموزش و پرورش با کمک سازمان دانش‌آموزی این رسالت مهم را اجرایی می‌کند.

وی افزود: وظیفه اصلی آموزش و پرورش تربیت است و تربیت در ابعاد شش گانه هنری، اقتصادی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی کارآمد خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه بزرگترین بازوی این نهاد را برای تحقق رویکرد سند تحول بنیادین، سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد و گفت: رویکرد سازمان دانش‌آموزی در استان یزد فرهنگی هنری است.

دانافر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سازمان دانش‌آموزی «همفکری، همدلی، همیاری» تصریح کرد: شناخت، احساسات، رفتار در این سه شعار گنجانده شده است یعنی تمامی رسالت‌های آموزش و پرورش را شامل می‌شود.

این مسئول هویت بخشی به کودکان را عامل موثر دیگر در تحقق سند تحول بنیادین دانست و بیان‌کرد: هویت بخشی به کودکان وظیفه و رسالت تمامی دستگاه‌ها است و باید به گونه ای آموزش داده شود که آنها به ایرانی بودن خود افتخار کنند.

وی در پایان از فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی که باعث تزریق مفید به بدنه آموزش و پرورش شده است تشکر و قدردانی کرد و سازمان دانش‌آموزی را بدنه مهم تشکیلات دانش‌آموزی دانست که توانسته این رسالت را به خوبی ایفا کند.


true
true
true