×

منوی اصلی

true
بصیرت‌افزایی تنها راه حراست از آرمان‌های امام و ارزش‌های انقلاب است
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: بصیرت افزایی و تبعیت از مقام معظم رهبری تنها راه حراست از آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلابی است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،حجت الاسلام «محمدحسن اختری» در جریان سفر خود به استان با حضور در مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و ششمین سالگشت قیام خونی مردمی که با حضور تمام مسئولان ارشد استان و جمع کثیری از مردم ولایت مدار یزد در مسجد حظیره برگزار شده است، اظهار کرد: امام خمینی (ره) تحقق اهداف الهی و ارزش های معنوی دین مبین اسلام را ملاک عمل خود برای سرنگونی رژیم طاغوت و ایجاد انقلاب اسلامی قرار داده بود.

وی افزود: تلاش برای حاکمیت الله از جمله مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران است که به واسطه خون شهدا  رهبری معمار کبیر انقلاب محقق شده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در ادامه با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: خوشبختانه علی رغم توطئه‌های شوم استکبار جهانی از ابتدای انقلاب تاکنون ارزش های نظام و انقلاب اسلامی ایران به جهانیان صادر شده است.

حجت السلام اختری در ادامه مردم داری، اخلاص و حمایت از مظلومان فارغ از دین و ملیت را از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی در سطح جهان دانست و بیان کرد: ترویج ارزش‌های اسلامی و دینی امام راحل و حراست از دستاورهای معنوی انقلاب از جمله مهمترین وظایف مسئولان و دست اندرکاران امروز نظام است.

این مسئول با بیان این‌که انقلاب اسلامی با حمایت مردم ایجاد و با هدایت مقام معظم رهبری امروز به کل جهان صادر شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان نایبی راستین و صحیح به خوبی مسیر امام راحل را دنبال و انقلاب اسلامی ایران را حراست کرده است و ما باید با بصیرت کامل از ایشان تبعیت کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت بصیرت‌افزایی را یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با استکبار جهانی دانست و تأکید کرد: ملت مسلمان ایران باید با شناخت دشمنان و تلاش برای استقلال اقتصادی مسیر نفوذ بیگانگان را مسدود کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و دیگر مستکبران در برابر قدرت نظامی ایران و همچنین ولایت مداری جامعه اسلامی ناتوان شده و سر تسلیم فرود آوردند.

گفتنی است؛ در این مراسم برخی از هیأت‌های عزاداری استان یزد در وصف امام راحل نوحه و سینه زنی داشتند.


true
true
true