×

منوی اصلی

true
لزوم ایفای نقش شهرداری‌ها در افزایش اعتماد مردم به مسئولان
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان این‌که کم اعتمادی مردم به مسئولان بحران جدی امروز کشور است،‌گفت:‌ شوراهای اسلامی و شهرداری‌‎ها نقش خود را در افزایش اعتماد عمومی به مسئولان ایفا کنند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«مهدی جمالی‌نژاد» در مراسم تکریم و معارفه شهردار یزد که با حضور تمام مسئولان ارشد استان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و نظارتی برگزار شد،‌ با بیان این که دوران کوتاه تصدیگری وی به عنوان شهردار یزد،‌اظهار کرد:‌ مسئولیتم در وزارت کشور فرصت خوبی برای ادامه خدمت به مردم دارالعباده یزد است.

وی با اشاره به توطئه‌ها و جنگ اقتصادی کشور، انسجام درونی و وحدت و همبستگی را تنها راه پیشرفت بیش از پیش دانست و افزود:‌ شهرداری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش مهمی در تقویت وحدت اجتماعی که مهمترین نیاز امروز کشور است ایفا می‌کنند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در ادامه با بیان این‌که از ابتدای امسال تاکنون مجموعه وزارت کشور و مدیران اجرایی ارشد درگیر ساماندهی و مدیریت بحران‌های موجود هستند،‌ گفت:‌ باسازی مناطق سیل زده،‌ مقابله با ریزگردهای متعدد، ‌آتش‌سوزی نقاط مختلف کشور و ‌هجوم ملخ‌ها،‌ از جمله بحران کشور از ابتدای امسال تاکنون است.

جمالی‌نژاد با بیان این که امسال برای اولین بار 25 استان کشور درگیر بحران‌های یکسان هستند،‌ تصریح کرد:‌ تنها راه برون رفت از مشکلات موجود وحدت و همبستگی درونی است.

وی ادامه داد:‌ من اعتقاد دارم تمام بحران‌های طبیعی که امروز کشور را درگیر خود تمام می‌شوند ولی مهمترین بحرانی که برای توسعه و پایداری ایران اسلامی خطرناک است، کم اعتمادی مردم به مسئولان است.

معاون وزیر کشور کم اعتمادی مردم به مسئولان نظام را بحرانی جدی برای توسعه کشور دانست و بیان کرد: شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها به عنوان خاکریز اول دریافت و رفع مطالبه مردم افزاش اعتماد عمومی را در اولویت اجرایی خود قرار دهند.

وی در پایان با بیان این‌که اعتمادسازی یکی از نیازهای توسعه مدنی و اجتماعی است،‌ اظهار کرد:‌ مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تکلیف را روشن و مسیر توسعه و جذب مشارکت عمومی را مشخص کردند.

 


true
true
true