×

منوی اصلی

true
کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست برای یزد ضروری است
رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت توجه به مسائل محیط زیست شهری در توسعه مدیریت اجتماعی، گفت: تغییر نام کمیسیون خدمات شهری و ترافیک به کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مقدمه‌ای برای تفکر بیشتر به مقوله محیط زیست شهری است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«غلامعلی سفید» با اشاره به طرح بحث تغییر نام کمیسیون خدمات شهری و ترافیک شورای اسلامی یزد توسط ریاست این کمیسیون، اظهار کرد: به نظر می‌رسد تغییر نام کمیسیون خدمات شهری و ترافیک شورا به کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست زمینه لازم برای توجه بیش از پیش به این مهم را ایجاد می‌کند.

وی افزود: دفع زباله، ایجاد فضای سبز مطلوب و توجه به بحث انرژی پاک در شهر صنعتی یزد از جمله مواردی است که پیش از این در دستور کار کمیسیون خدمات شهری شورا بوده و ارتباط مستقیم با مقوله محیط زیست شهری دارد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که بحث تغییر نام کمیسیون خدمات شهری شورا شهر یزد به کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست در این کمیسیون رأی موافق را آورده است، گفت: در صورت موافقت دیگر اعضای شورای شهر یزد این مهم انجام و در دستور کار اجرایی شورا و شهرداری قرار می‌گیرد.

سفید تغییر نام کمیسیون خدمات شهری را مقدمه‌ای برای توجه بیش از پیش به مقوله محیط زیست شهری دانست و بیان کرد: در دنیای امروز محیط زیست صاحب اختیارات وسیع بوده و نقش مهمی در مسائل آینده بشریت ایفا می‌کند.

این مسئول با بیان این‌که تغییر نام کمیسیون خدمات شهری برای توسعه مدیریت شهری ضروری است و بعد از آن بحث تغییر نام معاونت خدمات شهری شهرداری در دستور کار شورا قرار می‌گیرد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد اسم کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست تکلیف جدی برای شورا و شهرداری در این حوزه ایجاد کرده و برنامه‌های توسعه شهری را به سمت این مهم سوق می‌دهد.

 


true
true
true