×

منوی اصلی

true
مسئولان رفتار رهبر انقلاب در برابر مستکبران را ملاک عمل قرار دهند
امام جمعه موقت یزد استقامت در برابر توطئه دشمنان را یکی از مهمترین رسالت افراد جامعه اسلامی در برابر استکبار جهانی است، گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران رفتار مقام معظم رهبری با مستکبران را ملاک عمل خود قرار دهند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدجواد آیت‌الهی» در خطبه‌های این هفته 24 خرداد ماه نماز جمعه یزد، با اشاره به اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مسئله مقاومت در برابر استکبار جهانی، اظهار کرد: اندیشه مقاومت قدرتمندترین سلاح ملت مسلمان در برابر توطئه های شوم مستکبران است.

وی استقامت را مهمترین رسالت تمام اقشار جامعه اسلامی دانست و افزود: مقاومت همراه با توکل به خدا باید به عمل باشد.

امام جمعه موقت یزد در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به روایات آمده در قرآن کریم، گفت: قرآن می‌گوید افراد جامعه حتی نباید میل به ظالمان داشته باشند.

آیت‌الهی با بیان این‌که تمام آحاد ملت به ویژه مسئولان نظام باید در برابر توطئه دشمنان هوشیار باشند، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده کلید حل تمام مشکلات جامعه اسلامی استقامت است.

این مسئول با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، گفت: مقام معظم رهبری با اقتدار کامل، در اقدامی صحیح حتی حاظر نشد پیام رییس جمهور ظالم آمریکا را بشنود و این رفتار عین دستور قرآن به مسلمانان است.

وی تأکید کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران هم باید رفتار مقام معظم رهبری را ملاک عمل خود در برابر خارجی‌ها و مستکبران قرار دهند و با توکل به خدا در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود سالروز تشکیل جهاد سازندگی و روز جهاد کشاورزی را از جمله رویدادهای مهم پیش رو دانست و گفت: اقدامات جهاد کشاورزی در توسعه ایران اسلامی اجتناب ناپذیر است و این از جمله دستاوردهای مهم انقلاب ایران اسلامی است.

 


true
true
true