×

منوی اصلی

true
اجرای ۵۰ طرح عمرانی در بافت تاریخی یزد
مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت: بیش از ۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال جاری در بافت تاریخی شهر یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«سیدمحمود کشفی‌پور» اظهار کرد: با انجام زیر ساخت‌های لازم از جمله تهیه نقشه، انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار، بیش از ۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال جاری در بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی‌ افزود: آسفالت تعدادی از معابر، پیاده روسازی خیابان سلمان و مهدی، مناسب سازی سیما و منظر بافت تاریخی، مناسب سازی مبلمان شهری، بازسازی و احیای پارک‌های درون محله‌ای، ساماندهی زمین‌های افتاده و همچنین ساخت سرویس بهداشتی در بافت تاریخی از جمله اقداماتی است که در منطقه بافت شهر در حال انجام است.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت: در زمینه تملک اراضی، دو طرح کتابخانه مرکزی واقع در بلوار بسیج و طرح توسعه امامزاده جعفر(ع) به عنوان دو طرح مهم توسعه شهری در دستور کار است که امیدواریم با همکاری مالکین منطقه با شهرداری بافت تاریخی کار تملک و آزاد سازی این مناطق به زودی انجام شود.

 کشفی‌پور در پایان همچنین از ساکنین منازل بافت تاریخی خواست از تخریب منازل بافت تاریخی حتی در صورت مخروبه شدن خودداری و اقدام به بازسازی منازل خود در بافت کنند.

 

 


true
true
true