×

منوی اصلی

true
26 هزار فرصت شغلی برای یزدی‌ها ایجاد می‌شود
معاون رییس جمهور با بیان این که برنامه ایجاد اشتغال دولت مشخص است، گفت: قرار است در کل کشور 986 هزار نفر و در استان یزد 26 هزار فرصت شغلی پایدار ایجاد شود.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدباقر نوبخت» در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد، با بیان این که ایران در حال تحمل سخت ترین تحریم های اقتصادی است، اظهار داشت: همه باید بدانند که مذاکره با آمریکا که هیچ وقت به تعهدات خود پایبند نبوده فایده‌ای ندارد.

وی مدیریت اقتصادی کشور را مستلزم همکاری تمام بخش‌های اجرایی و نظارتی دانست و افزود: افت شدید درآمد یکی از جدی ترین چالش‌های مدیریت اقتصادی کشور است که خوشبختانه با اعمال یک سری صرفه جویی‌ها بر طرف شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه صرفه جویی حدود 62 هزار میلیارد تومانی را از جمله اقدامات شاخص دولت برای مدیریت شرایط بحرانی دانست و گفت: پرداخت هزینه های پرسنلی به منظور کاهش فشار اقتصادی به مردم یکی از اولویت‌های اجرایی دولت است.

نوبخت اتمام طرح های نیمه تمام در سطح کشور را از دیگر اولویت‌های اجرایی دولت دانست و تصریح کرد: طبق اطلاعات بدست آمد در حال حاضر بیش از 80 هزار پروژه نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که برای اتمام آنها 43 هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است.

معاون رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود بعد از شنیدن نیازهای توسعه ای استان یزد ،گفت: به شرط اتمام تا پایان امسال از طرح‌های راه‌آهن و آب منطقه ای یزد حمایت کرده و تمام اعتبار لازم برای اتمام و بهره برداری کامل را پرداخت می کنیم.

وی در پایان سخنان خود با بیان این که برنامه دولت برای ایجاد اشتغال پایدار مشخص شده است‌، خاطرنشان کرد: قرار است در کل کشور 986 هزار نفر و در استان یزد 26 هزار فرصت شغلی پایدار ایجاد شود.

 


true
true
true