×

منوی اصلی

true
حقوق های نجومی از مصادیق سیاست شیطانی است
امام جمعه موقت یزد با بیان این‌که برائت جستن از مشرکین مهمترین وظیفه افراد در جامعه اسلامی است، گفت: تنها راه پیروزی مسلمانان در برابر مستکبران پایبندی به مبنای اسلام ناب محمدی است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،حجت السلام و المسلمین «سیدمحمد جواد آیت‌الهی» در خطبه‌های این هفته 14 تیرماه نماز جمعه یزد، با اشاره به اهمیت فرا سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت، اظهار کرد: در روایات آمده هرکس حضرت معصومه(س) در شهر قم را زیارت کند بهشت در بر او واجب می‌شود.

وی در فرا رسیدن زمان حج را از دیگر وقایع مهم دینی و مذهبی برای مسلمانان دانست و افزود: سفر حج برای کسانی که توان مالی دارند واجب است و طبق روایات اگر کسی از نظر مالی توان رفتن به حج را داشته باشد و نرود در هنگام مرگ مسلمان نمی‌میرد.

امام جمعه موقت یزد با بیان این‌که طبق نظر مقام معظم رهبری حج برنامه‌ای عبادی و سیاسی است، گفت: بنا به نظر مراجع تقلید سیاست دارای دو قسم شیطانی و الهی است.

حجت السلام آیت الهی حیله‌گری، دروغ گفتن به مردم، رانتخواری و حقوق‌های نجومی را از جمله مصادیق سیاست شیطانی دانست و  در مورد سیاست الهی، بیان کرد: سیاست امام خمینی (ره) در ایجاد انقلاب اسلامی ایران و مبارزه علیه رژیم ستم شاهی یکی از مهمترین و شفاف‌ترین مصادیق سیاست الهی است.

این مسئول در ادامه برخی از اعمال حج نظیر برائت جستن از مشرکین را یکی ا ابعاد سیاست(سیاست الهی) سفر حج عنوان و تصریح کرد: برائت از مشرکین طبق سفارش قرآن کریم از ابتدا تا همیشه بر جامعه اسلامی و مسلمانان جهان واجب است.

وی با بیان این‌که دستورات قرآن همان مبانی و اصول سیاست الهی است، خاطرنشان کرد: پایبندی به مبنای اسلام از دیگر ضرورت‌ها و واجبات افرا با ایمان و مسلمان است.

امام جمعه موقت یزد در پایان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صدوقی و امام جمعه فقید استان یزد، گفت: تنها راه ایستادگی در برابر استکبار تکیه بر ارزش‌های الهی و دستورات قرآن کریم است.


true
true
true