×

منوی اصلی

true
شرکت در نماز جمعه پاسداری ازانقلاب است
امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت شرکت در نماز جمعه، گفت: حضور پرشور در نماز جمعه در حقیقت پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،آیت الله«محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته چهارم مردادماه نماز جمعه یزد با اشاره به فضائل شرکت در نماز جمعه، اظهار کرد: روایات زیادی در وصف نماز جمعه وجود دارد که افزایش روزی، نشاط اجتماعی و سیاسی از جمله آنهاست.

وی تقویت روحیه انقلابی و پایبندی به ارزش‌های اسلام ناب محمدی را از دیگر ویژگی‌های شرکت در نماز جمعه دانست و افزود: نماز جمعه علاوه بر تقویت ایمان نقش مهمی در افزایش بصیرت سیاسی و دینی ایفا می‌کند.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز جمعه بین کشورهای مسلمان جهان، گفت: حضور پرشور در نماز جمعه در حقیقت پاسداری از ارزش‌های الهی انقلاب است.

ناصری یزدی با بیان این‌که دشمنان با تمام قوای خود به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های انقلابی و اسلامی ملت ایران هستند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای تربیت نیروهای متعهد و انقلابی، تقویت همدلی و انسجام وحدت ملی از دیگر ویژگی‌های نماز جمعه در جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان یز تحکیم بنیادن خانواده و نهادینه شدن فرهنگ زندگی اسلامی را از جمله مهمترین دستاوردهای شرکت در نماز جمعه دانست و بیان کرد: نماز جمعه در سراسر کشور نمایش قدرت ایمان و وحدت ملت ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت وحدت برای ایستادگی مقابل استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: ماجرای نفتکش انگلیسی و گرفتاری آنها در دست مرزبانان غیور ایران اسلامی نماد بارز خدایی بودن انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه یزد با بیان این‌که استکبار جهانی هیچگاه نمی‌تواند در برابر ایمان سربازان انقلاب اسلامی قد علم کند، گفت: انقلاب اسلامی ایران هیمنه و قدرت پوشالی مستکبران جهان را از بین برده و چهره واقعی آنها را به جهان نمایان کرده است.

ناصری یزدی در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی بین مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی، تأکید کرد: مسئولان می‌توانند با تدوین برنامه منسجم و همچنین حمایت از نخبگان بومی ظرفیت‌های دانش‌بنیان را تقویت کرده و مسیر توسعه بیش از پیش کشور را هموار کنند.


true
true
true