×

منوی اصلی

true
محرم فرصت مناسبی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر است
امام جمعه موقت یزد با بیان این‌که تمام دست‌اندرکاران نظام در قبال چالش‌های فرهنگی و اقتصادی مسئولند، گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای احیای دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،حجت السلام والمسلمین«سیدمحمدجواد آیت‌الهی» در خطبه‌های این هفته هشتم شهریورماه نماز جمعه یزد، ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: مردم یزد از تمام مسئولان و دست‌اندرکاران دولتی و اجرایی استان و کشور درخواست دارند که منویات مقام معظم رهبری را در مقام عمل اجرایی کنند.

وی توجه به مسائل اقتصادی و فرهنگی را دو دغدغه جدی مقام معظم رهبری و مراجع تقلید دانست و افزود: تمام دست‌اندرکاران نظام در قبال چالش‌های فرهنگی و اقتصادی موجود مسئول هستند.

امام جمعه موقت یزد با بیان این‌که در نظام اسلامی ایران به عنوان نظامی دینی و ارزشی نباید گناه علنی شود، گفت: مسئولان بدانند واقعا حق مردم ایران نیست که این همه مشکل اقتصادی و فرهنگی داشته باشند.

آیت‌الهی در ادامه با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، تصریح کرد: امیدواریم با این انتصاب شایسته اوضاع فرهنگی دارالعباده بهتر از پیش باشد.

این مسئول توجه به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: ماه محرم فرصت مناسبی برای احیای دو فریضه الهی بین اقشار مختلف جامعه است.

وی تحقق و نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر را محور و شعار عاشورا دانست و بیان و تأکید کرد: مردم و مسئولان باید بیش از پیش ترویج این دو مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

 

 


true
true
true