×

منوی اصلی

true
در مسابقات ربوتکس ایران 2019؛ تیم‌های رباتیک کانون پرورش فکری یزد برتر کشوری شدند
نمایندگان استان یزد در تیم‌های رباتیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کسب پنج عنوان برتر در رقابت‌های ربوتکس ایران 2019 خوش درخشیدند.

به گزارش نسیم یزد نیوز، نهمین دوره مسابقات کشوری ربات‌های آموزشی 98 و دومین دوره مسابقات ربوتکس ایران 2019 به میزبانی دانشگاه آزاد یزد و با حضور تیم‌های رباتیک از نقاط مختلف کشور در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان در رشته‌های مختلف به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت تیم‌های برتر در حوزه‌های مختلف معرفی و طی مراسمی از آنها تجلیل به عمل آمد.

از نکته‌های قابل توجه این دوره مسابقات ملی رباتیک، کسب پنج مقام توسط تیم‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد که نشان دهنده ظرفیت بسیار بالایی است که کودکان می‌توانند در این کانون شکوفا کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در این دوره از مسابقات با 65 نفر که در قالب 44 تیم فعالیت می‌کردند، به رقابت با سایر تیم‌ها در هشت لیگ پرداختند.

در بخش بولینگ این مسابقات، 35 تیم از نقاط مختلف کشور حضور داشتند که در این بین، رتبه‌های دوم و پنجم از آن عرشیا زارع‌زاده و حسام شاکری نمایندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد شد.

همچنین در لیگ مسیریاب ربوتکس هم امیرحسین نصیری‌زاده و علیرضا مرادی نماینده کانون موفق شدند از بین 7 تیم حاضر، رتبه دوم را از آن خود کرده و در آیین اختتامیه این مسابقات، جوایز لیگ را به دست آورند.

لیگ انبار‌دار این دوره از مسابقات هم از بین 78 تیم برگزار شد و تیم‌ها در مسابقاتی زیبا و جذاب، با یکدیگر به رقابت پرداختند، در این لیگ هم رتبه سوم از آن حسین انوری و هستی انوری از کانون شد.

جنگجو عنوان دیگر لیگی است که در این مسابقات برگزار شد و83 تیم برای کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کردند که در قرعه کشی صورت گرفته، نمایندگان کانون برابر یکدیگر قرار گرفتند و رتبه‌های هفتم و هشتم را کسب کردند.

در این بخش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، امیرعلی صوابیه و علیرضا کشیبافر موفق به کسب این دو عنوان لیگ جنگجو شدند.


true
true
true