×

منوی اصلی

true
رژه اقتدار نیروهای مسلح 31 شهریور در یزد برگزار می شود
فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت بزرگداشت سالروز دفاع مقدس در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: امسال به مناسبت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس 39 عنوان برنامه در سطح استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم یزد نیوز،سرهنگ«رضا پورشمسی» در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌های بزرگداشت 31 شهریور(سالروز دفاع مقدس) در استان برگزار شد، با بیان این‌که مدیریت انقلابی یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس در ایران است، اظهار کرد: مدیریت انقلابی تنها عنصری است که مشکلات امروز کشور را برطرف می‌کند.

وی ولایت‌مداری و اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه را از جمله مهمترین ویژگی‌های مدیریت انقلابی دانست و افزود: وحدت و همدلی از دیگر ارکان مدیریت انقلابی برای توسعه بیش از پیش کشور است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد حادثه دفاع مقدس را رویدادی منحصربفرد در جهان عنوان کرد و گفت: بزرگداشت این مهم نقش مهمی در بیمه کردن ارزش‌های انقلاب در برهه‌های مختلف ایفا می‌کند.

پورشمسی در ادامه با بیان این‌که امسال 39 عنوان برنامه به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس در استان یزد برگزار می‌شود، تصریح کرد: از این تعداد برنامه هشت برنامه شاخص در نظر گرفته شده که با حضور و دعوت تمام مسئولان ارشد استان برگزار می‌شوند.

این مسئول برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح و به نمایش گذاشتن قدرت صنعتی و دفاعی در روز یکشنبه 31 شهریور ماه رأس ساعت 7:45 صبح را از جمله برنامه های شاخص بزرگداشت دفاع مقدس در یزد دانست و خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه با حضور مسئولان ارشد استان در محل میدان امام حسین(ع) یزد برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس در استان یزد از روز یکشنبه 31 شهریور ماه آغاز و تا روز یکشنبه هفتم مهرماه ادامه دارد، گفت: عنوان روز اول«قدرت، توانمندی، اقتدار نیروهای مسلح»، روز دوم«دانش پژوهی، معرفت، جوانان، سربازان»، روز سوم«رونق تولید، حمایت مردمی، خودباوری»، روز چهارم«بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری، دفاع همه جانبه»، روز پنجم«شهیدان، جانبازان، آزادگان، فخرآفرینان»، روز ششم«معنویت، وحدت ملی، خانواده و ورزش همگانی»، روز هفتم«رزمندگان، حماسه آفرینان، جهادگران» و عنوان روز آخر هفته بزرگداشت دفاع مقدس در استان یزد«فرماندهان، پیشکسوتان، مسئولان» تعیین شده است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر در پایان سخنان خود همایش سرابازن نیروهای مسلح استان، همایش جهادگران و تجلیل از گروه‌های برتر جهادی، همایش اساتید بسیجی، نخبگان طلاب و دانشجو استان یزد، دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی گلزار شهدا، همایش پیاده‌روی خانوادگی نیروهای مسلح، گردهمایی والدین شهدای استان و همایش رزمندگان روحانی استان در دفاع مقدس از جمله برنامه های شاخص هفته بزرگداشت دفاع مقدس در استان یزد هستند.


true
true
true