×

منوی اصلی

true
اشتغال به تحصیل11 هزار دانش‌آموز در مدارس علوم و معارف کشور
رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت کشور از تحصیل بیش از 11 هزار دانش آموز در 160 مدرسه صدرا کشور خبر داد.

به گزارش نسیم یزد نیوز، حجت الاسلام «حامد تقدیری» در جریان سفر خود به استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به سابقه فعالیت مدارس صدرا در کشور اظهار کرد: در حال حاضر 160 مدرسه صدرا در سطح کشور فعالیت دارند.

وی افزود: در مجموع این مدارس به آموزش 11 هزار و 520 دانش آموز در حوزه‌های علوم تخصصی صدرا مشغول هستند.

رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت کشور با بیان این که در سطح مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تمام تلاش این است که بهترین معلمان به کار گرفته شوند گفت: سه هزار و 540 نفر کادر آموزشی شامل معلم و مربی در این مدارس کار آموزش دانش آموزان را بر عهده دارند.

تقدیری تصریح کرد: مقام معظم رهبری توصیه های جدی نسبت به گسترش رشته علوم و معارف اسلامی و تلاش برای اداره دولتی و بدون هزینه این رشته ها صورت گرفته تا مردم بتوانند از این دوره ها استفاده نمایند.

این مسئول در ادامه با اشاره به این که این مدارس وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است ادامه داد: با هماهنگی مدیران سازمان تبلیغات کشور و استان، اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است.

وی افزود: در گام اول انقلاب زیرساخت‌های خیلی خوبی شاید برای این مدارس در سطح کشور فراهم نبود ولی دو هفته گذشته که به شهرکرد سفر کردیم، زیرساخت‌های ایجاد شده توسط آیت الله ناصری را مشاهده کردیم و الان واقعا می‌توان به اهمیت این کار که در گذشته توسط وی انجام شده پی برد.

تقدیری در پایان سخنان خود با بیان این که استان یزد از استان‌های پر مدرسه صدرای کشور است گفت: استان‌های خوزستان، فارس و یزد جزو استان‌های با بیشترین تعداد مدارس صدرا هستند و فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.


true
true
true