×

منوی اصلی

true
انقلاب آموزشی رویکرد جدی پلیس در جمهوری اسلامی ایران است
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که پلیس در گام دوم انقلاب به دنبال مسئولیت خود و ایفای نقش در راستای تحقق این مهم در کشور است، گفت:‌ انقلاب آموزشی رویکردهای جدی پلیس در جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش نسیم یزد نیوز، سردار«محمدرضا میرحیدری» در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به منظور فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد برگزار شد، با بیان این که توسعه هر جامعه مستلزم تقویت امنیت عمومی کشور، اظهار کرد: نیروی انتظامی زیر سایه مقام معظم رهبری خود را مجری دستورات الهی و عامل حراست از ارزش‌های اسلامی و انقلابی می‌داند.

وی پاسخگویی در برابر تمام اقشار جامعه و دنبالرو بودن توسعه همه جانبه را از جمله راهبردهای نیروی انتظامی در کشور دانست و افزود: ایجاد امنیت عمومی برای تمام شهروندان یکی از مهمترین وظایف و رسالت‌های پلیس در کشور است.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه بصیرت دینی، عدم منفعت طلبی، عدم مصلحت اندیشی و اقتدار در امور را از مهمترین رویکرد پلیس در کشور عنوان کرد و گفت: در گام دوم انقلاب پلیس دنبال شناسایی مسئولیت‌های خود در این سند الهی است.

سردار میرحیدری با بیان این که بررسی همه جانبه عملکرد حوزه‌های مختلف یکی از موارد جدی دردستور کار ناجا است، تصریح کرد: پلیس امروزه به دنبال ساخت ایرانی آباد و امن است.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود انقلاب آموزشی را از دیگر رویکردهای جدی پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد:‌ پلیس در همه حال آشنا به گفتمان امام و پیرو مقام معظم رهبری است.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که امروز به منظور تحقق فرهنگ و اصل پلیس درتراز انقلاب اسلامی، اشراف اطلاعاتی در تمام زوایا، ارتقاء سطح آمادگی، مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز، پیش بینی و مقابله با مفاسد اخلاقی و مقابله همه جانبه با سرقت، از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار ناجا است.

وی در پایان ایجاد زمینه تحقق پلیس هوشمند، ارتقای سطح آموزش و مهارت گرایی و ارتقای امنیت اجتماعی را از دیگر اقدامات حائز اهمیت در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

 


true
true
true