×

منوی اصلی

true
کشف 254 کیلو تریاک و حشیش در عملیات ضربتی پلیس یزد
فرمانده انتظامی یزد، گفت: به دنبال عملیات ضربتی‌ فرماندهی انتظامی استان یزد، 152 کیلو تریاک و 102 کیلو حشیش از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

به گزارش نسیم یزد نیوز، سردار «محمدرضا میرحیدری» با اشاره به مأموریت‌های در دستور کار فرماندهی انتظامی استان یزد برای مقابله همه جانبه علیه قاچاقچیان، اظهار کرد:‌ در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس این استان با انجام مأموریت های اطلاعاتی از تردد قاچاقچیان در محورهای ورودی این استان مطلع و سریعا نسبت به مقابله با آنها اقدام کردند.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یزد، مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی، در استان، افزود: ماموران ضمن رصد دقیق محورهای مواصلاتی خودروی مورد نظر را در مسیر انار- یزد مشاهده و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که در این عملیات ضربتی پلیس دو متهم دستگیر و روانه زندان شدند، گفت: در بازرسی از این خودرو 254 کیلو موادمخدر شامل، 152 کیلو تریاک و 102 کیلو حشیش کشف و ضبط شد.

سردار میرحیدری در پایان سخنان خود با اشاره به معرفی سوداگران مرگ به مقامات قضائی، تصریح کرد: قاچاقچیان که این محموله را از کشورهای همسایه شرقی بارگیری و قصد انتقال آن به تهران را داشتند روانه زندان شدند.


true
true
true