×

منوی اصلی

true
هوای یزد سه درجه سردتر می‌شود
کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با بیان این که از امروز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده نوسانات جوی قابله ملاحظه‌ای در استان پیش بینی نمی‌شود،‌ از کاهش دو تا سه درجه ای دما یزد در هفته آینده خبر داد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدرضا شیرغلامی»با بیان این که بر اساس اطلاعات بدست آمده از نقشه های همدیدی و آینده نگری اداره کل هواشناسی یزد، آسمان این استان برای امروز چهارشنبه یکم آبان ماه کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، افزایش سرعت باد و احتمال رگبار پراکنده به ویژه در ارتفاعات پیش بینی می‌شود، اظهار کرد:‌ از امروز تا اوایل شب روزهای پایان هفته افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که‌ طی 24 ساعته گذشته دمای هوای یزد بین 13 تا 27 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است، افزود:‌ از امروز چهارشنبه یکم آبان تا روز شنبه جهارم نوسات دما در استان یزد قابل ملاحظه نخواهد بود.

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی استان یزد در ادامه با بیان این که از روز یکشنه پنجم آبان ماه به مدت دو روز دمای هوای استان یزد دو تا سه درجه کاهش می‌یابد،‌ گفت: دمای هوای امروز در یزد 15 درجه سانتی گراد گزارش شده که پیش بینی می‌شود، فردا پنج شنبه دوم آبان ماه کمینه دما 14 درجه و بیشینه دمای یزد به 27 درجه سانتی گراد برسد.

شیرغلامی تصریح کرد:‌ طبق برآورد نقشه های همدیدی و گزارش های دریافت شده دمای استان یزد در گرمترین ساعات 26 درجه و در خنک ترین ساعات 13 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات دریافت شده از نقاط مختلف استان یزد طی 24 ساعته گذشته، در گرمترین ساعات بیشینه دما با 29 درجه سانتی گراد از شهرستان بافق و در خنک ترین ساعات کمینه دما با دو درجه سانتی گراد از سبزدشت گزارش شده است.

 

 


true
true
true