×

منوی اصلی

true
آماده‌باش کامل اورژانس یزد برای خدمت‌رسانی به زوار امام رضا(ع)
رییس سازمان اورژانس استان یزد‌، گفت: تمام پایگاه‌های جاده‌ای و شهری سازمان اورژانس یزد برای خدمت رسانی به زوار حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در آماده باش کامل هستند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،دکتر «احمد  دهقان» با اشاره به ظرفیت‌های اجرایی سازمان اورژانس و فوریت های پزشکی استان یزد، اظهار کرد: با توجه به شروع تعطیلات پایان ماه صفر و افزایش تردد خودروها در جاده طریق الرضا (ع)، نیروه‌های اورژانس‌ یزد آماده هرگونه خدمت‌رسانی و پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

‌وی افزود: از مجموع 42 پایگاه اورژانس در سراسر استان تعداد 27 پایگاه جاده‌ای، 15 پایگاه شهری و چهار پایگاه جاده‌ای روستایی با بهره‌مندی از 62 دستگاه آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس، یک بالگرد و 256 تکنسین در آماده باش کامل هستند.

رییس سازمان اورژانس استان یزد‌،گفت: رعایت سرعت مطمئنه ، بستن کمربند ایمنی، رعایت فاصله طولی مناسب خودروها، برنامه‌ریزی مناسب به منظور استراحت در مسیر، عدم سبقت در مناطق ممنوعه و بازدید فنی خودروها از جمله مواردی است که رانندگان باید به منظور افزایش ایمنی سفر خود رعایت کنند.

دکتر دهقان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در هر ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر جاده های اصلی استان یزد یک پایگاه اورژانس مستقر است و ۵۳ پایگاه اورژانس جاده ای، شهری و پیش بیمارستانی در این استان فعالیت دارد.

 


true
true
true