×

منوی اصلی

true
بصیرت افزایی لازمه تحقق اهداف گام دوم انقلاب است
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد، گفت: گام دوم انقلاب اسلامی گامی است که باید هوشیارانه برداشته شود تا خللی بر استقلال و آزادی و دین وارد نشود.

به گزارش نسیم یزد نیوز،حجت السلام و المسلمین«مصطفی گرجی» با بیان این که سیزدهم آبان ماه نمادی از قهرمانی ملت ایران اسلامی است که نشانگر عدم ذلت پذیری و رسیدن به استقلال و آزادی است که مبنای آن عرق ملی و اعتقادات دینی است، اظهار کرد: روز سیزدهم آبان ماه روز ایفای نقش دانش آموزان و دانشجویان عزیز برای ساختن جامعه‌ای دینی است که صبورانه با رهبری امام اُمت حضرت روح الله و با چشم امید صدای آزادی خواهی و استقلال طلبی خود را به گوش جهانیان رساندند.

وی افزود: یاد آوری و گرامی داشت این روز بزرگ الهام بخش مسیر پر فراز و نشیب ادامه راه انقلاب است تا با ایمانی راسخ تر و عزمی قوی تر این استقلال و آزادی را قدر بدانیم و همانند گوهری از آن درمقابل دشمنان و استکبار محافظت کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد، گفت: گام دوم انقلاب اسلامی گامی است که باید هوشیارانه برداشته شود تا خللی بر استقلال و آزادی و دین وارد نشود.

 دو مسئولیت مهم پیش روی جامعه ایران اسلامی

این مسئول در ادامه با بیان این که گام دوم انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری رسیدن به قله است، تأکید کرد: باید از مرزهای دانش و مهمترین رشته ها عبور کنیم و به پاخیزیم و دشمن بدخواه و کینه تور را که از جهاد علمی ایران اسلامی بیمناک است ناکام سازیم.

وی ادامه داد: شعور معنوی و وجدان اخلاقی در جامعه هرچه بیشتر رشد کند برکات بیشتری به بار می‌آورد این بی گمان محتاج جهاد و تلاش است و این تلاش بدون همراهی حکومت ها توفیق چندانی نخواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد، گفت: سیزدهم آبان ماه یک روزاست اما روزی که عزت آفرین شد و خاطره ای از خون و قیام و پیروزی که رمز استقلال و آزادی یک جامعه بیدار است، را زنده می‌کند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب اسلامی نیز با توجه به 40 سال مقاومت و اندیشه ورزی در تمام موضوعات علمی ،اقتصادی،سیاسی،اخلاقی و فرهنگی گاهی موثر خواهد بود .


true
true
true