×

منوی اصلی

true
نگاه کارگزاران به سرمایه گذاران نگاه به مجاهدان اقتصادی است
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به ضرورت استفاده از نیروی انسانی متخصص بومی، گفت: نگاه کارگزاران به سرمایه گذاران نگاه به مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«حسینعلی امیری» همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان یزد، در حاشیه افتتاح طرح‌های اقتصادی شهرستان مهریز در مراسم افتتاح اولین مجتمع گلخانه ای هیدروپونیک(کشت بدون خاک)، اظهار کرد: نگاه کارگزاران به سرمایه گذاران نگاه به مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت ها و استعدادهای علمی و انسانی ایران اسلامی، افزود: یزد از جمله مناطق کشور است که بهره خوبی از استعدادهای اجرایی و نیروهای فرهیخته و متخصص برده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه، گفت: یزدی ها از گذشته تاکنون در هر کاری که ورود کردند نتایج مطلوبی را کسب و منشأ خیر و برکت در کشور شدند.

امیری با تأکید بر این که نیروی انسانی مهمترین دارایی و سرمایه یک اجتماع و کشور است، گفت: لازم است در هر بخش و واحدی تولیدی و صنعتی نسبت به تقویت نیروی انسانی به ویژه در حوزه اقتصاد دانش بنیان تلاش شود.

این مسئول بهره گیری از تاکتیک‌های علمی برای توسعه بیش از پیش استان و کشور را ضروری دانست و بیان کرد: استفاده بیشتر از ظرفیت های انسانی و علمی نقش مهمی در تقویت زیرساخت های صنعتی، تولید و کشاورزی در کشور ایفا می کند.


true
true
true