×

منوی اصلی

true
رونمایی از پوستر اولین «جشنواره ملی گردشگری معلولین» در یزد
آیین رونمایی از پوستر اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین با حضور مسئولان ارشد استان در یزد برگزار شد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،آیین رونمایی از «اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین» با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد،«جمال الدین عزیزی» شهردار، «غلامعلی سفید» رییس شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران ارشد استانداری و شهرداری و همچنین نمایندگان جامعه معلولین استان در یزد برگزار شد.

این جشنواره طی دو مرحله از 10 تا 20 آذرماه با حضور نمایندگان انجمن های ضایع نخاعی کشور به میزبانی شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود.

راه‌اندای نهضت مناسب سازی فضای عمومی، مناسب‌سازی معابر شهری و ابنیه تاریخی، کسب عنوان یزد شهر دوستدار معلول، تلاش برای تبدیل شدن یزد به شهر در دسترس، توسعه زیرساخت های گردشگری و توجه بیش از پیش به حقوق شهروندی از جمله اهداف تعیین شده برای این دوره جشنواره ملی گردشگری معلولین در استان یزد است.

«حسین صالحیان» معاون خدمات شهری شهرداری یزد، در این خصوص با اشاره به ضرورت مشارکت همه دستگاه های اجرایی و خدماتی در خصوص مناسب سازی فضای شهری، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین وظایفی که همه دستگاه ها در قبال تمام شهروندان دارند این است که شرایطی به وجود آورند تا همه شهروندان با آسودگی و خیال راحت در شهر زندگی کنند.

وی با بیان این که شهرداری در راستای افزایش کیفیت زندگی در محدوده شهری وظایفی داشته و دارد که هم اکنون با تمام ظرفیت در حال خدمت رسانی به همشهریان است، افزود: یکی از گروه‌هایی که باید در ارتباط با آنها وظایفمان را بهتر انجام دهیم معلولان هستند و امیدواریم با برگزاری این جشنواره زمینه لازم برای ارائه خدمت بیش از پیش به جامعه فراهم شود.

معاون شهردار یزد در پایان سخنان خود تلاش برای کسب عنوان«یزد شهر دوستدار معلول» را یکی از مهمترین اهداف شهرداری در این خصوص دانست و خاطرنشان کرد: مناسب سازی فضای شهری مستلزم عزم ملی و احساس مسئولیتی همگانی از سوی تمام شهروندان و مسئولان دستگاه های مرتبط در استان و کشور است.

انتهای پیام


true
true
true