×

منوی اصلی

true
لزوم برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری در باغ موزه دفاع مقدس یزد
استاندار یزد با اشاره به ظرفیت‌های مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع‌مقدس و همچنین اهمیت تلاش برای رونق بیش از پیش این مهم، گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری به ویژه برنامه‌های مرتبط با شهدا و دفاع مقدس، در محل باغ موزه دفاع مقدس یزد برگزار شوند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدعلی طالبی» در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های ‌دفاع مقدس استان یزد با اشاره به ایجاد زیرساخت مناسب در باغ موزه دفاع مقدس یزد،‌اظهار کرد:‌ برگزاری برنامه های فرهنگی هنری متناسب با زیرساخت موجود از جمله راهکارهای موثر برای رونق بیش از پیش موزه دفاع مقدس در استان یزد است.

وی با بیان این‌که تاکنون هزینه‌های زیادی در باغ موزه دفاع مقدس یزد انجام شده است،‌افزود:‌ این مرکز به منظور انتقال اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز ایجاد شده است و این مهم باید در اولویت اجرایی دست‌اندرکاران قرار گیرد.

استاندار یزد در ادامه گفت:‌ انتقال فرهنگ دفاع‌ مقدس به دانش‌آموزان و دانشجویان یکی از مهمترین رسالت‌ها و وظایف اجتماعی مسئولان و مدیران اجرایی و فرهنگی استان و کشور است.

طالبی تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع متناسب با نیاز مخاطبین امروز را از دیگر ضرورت‌های اجرایی در باغ موزه دفاع مقدس استان دانست و بیان کرد:‌ پیشنهاد می‌کنم در باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس از طرح‌های نوین استفاده شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت مشارکت مالی دستگاه‌های مختلف استان برای تقویت زیرساخت‌های مورد در باغ موزه دفاع مقدس یزد، تأکید کرد: این مهم باید با جدیت و مشارکت مستمر در دستور کار مدیران استان قرار گیرد.

انتهای پیام


true
true
true