×

منوی اصلی

true
چالش‌های اجتماعی موجود ناشی از عدم توجه به آموزش‌های دینی است
امام جمعه یزد در مراسم جشن تکلیف‌ دانش‌آموز دختر استان، گفت: بسیاری از چالش‌های اجتماعی و فرهنگی نتیجه عدم توجه به آموزش‌های دینی و اسلامی در مدارس است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،‌مراسم جشن تکلیف 300 نفر از دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، «عباسعلی دانافر» مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و مدیران مرتبط در یکی از مدارس ناحیه یک برگزار شد.

«آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی» در این مراسم ضمن تبریک به تکلیف رسیدن دانش آموزان، آنان را به انجام واجبات و فرایض دینی  و داشتن اخلاق نیکو توصیه نمود و اظهار کرد: مدیران مدارس و مسئولین آموزش و پرورش به خاطر ماندگار کردن لحظات زیبای تکلیف در ذهن دانش‌آموزان، وظایف سنگینی بر دوش دارند.

وی آموزش مهارت‌های دینی و تربیت شخصیت اجتماعی دانش‌آموزان در کنار علوم مختلف را ضروری دانست و افزود:‌ توسعه اجتماعی و اقتصادی مستلزم ایجاد و تقویت زیر ساخت‌های انسانی نسل‌های آینده است که بدست آموزش و پرورش سپرده شده است.

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این‌ که آشنایی با ارزش‌های دینی و آموزش‌های اسلامی نقش مهمی در توسعه علمی و آموزشی کشور ایفا می‌کند، گفت: بسیاری از چالش‌های اجتماعی و فرهنگی موجود نتیجه عدم توجه به آموزش‌های دینی و اسلامی در مدارس و دانشگاه‌هاست.

 اجرای برنامه حاملان قرآن، قرائت دکلمه، شعر، سوگند نامه، سرود همگانی، آشنایی با مسائل واحکام دین و همچنین اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام


true
true
true