×

منوی اصلی

true
خودباوری ملی در برابر مستکبران نتیجه فرهنگ ایثار و شهادت است
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران با بیان این‌که محرومیت زدایی و خدمتبه نیازمندان رویکرد جدی کنگره ملی شهدا در کشور است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت نتیجه دفاع مقدس و خودباوری و اعتماد به نفس نتیجه فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش نسیم یزد نیوز، سردار «احمد حق‌طلب» در جریان سفر خود به استان یزد، روز گذشته در نخستین نشست کنگره ملی بزرگداشت شهدای این استان،‌ اظهار کرد: حراست از ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از مهمترین وظایف مسئولان و دست‌اندرکاران نظام است.

وی برگزاری یادواره و کنگره شهدا را موثرترین راهکار برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان دانست و افزود:‌ فرهنگ ایثار و شهادت نتیجه دفاع مقدس و خودباوری و اعتماد به نفس نتیجه فرهنگ ایثار است.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این کنگره را فرصت مناسبی برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و خانواده شهدا عنوان کرد و گفت:‌ میثاق با شهدا احساس مسئولیت در قبال ارزش‌های انقلاب و حراست از دستاورهای مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی است.

سردار حق‌طلب با اشاره به برگزاری تاکنون 25 کنگره ملی شهدا در استان‌های مختلف کشور، تصریح کرد: در پایان فعالیت‌های یک ساله این کنگره یک اجلاسیه نهایی در کنگره هر استان برگزار می‌شود.  

این مسئول در پایان سخنان خود با بیان این که استان یزد از جمله استان‌های شاخص کشور است که برای بار دوم نسبت به برگزاری کنگره ملی شهدا اقدام کرده است، گفت: در چند سال اخیر با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی موجود، رویکرد کنگره علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، به سمت محرومیت‌زدایی و خدمت به نیازمندان در نقاط مختلف کشور رفت و از جمله فعالیت‌های انجام شده در این حوزه می‌توان به تامین جهیزیه برای نیازمندان، ساخت و بازسازی منازل نیازمندان، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، تلاش برای محرومیت‌زدایی از نقاط محروم کشور اشاره کرد.

انتهای پیام


true
true
true