×

منوی اصلی

true
حاج قاسم سلیمانی نماد بی‌بدیل مقاومت و رادمردی بود
استاندار یزد در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و تأکید کرد: راه مقاومت و جهاد، قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت و خون مطهر آن مرد خدا، چلچراغ مسیر رستگاری خواهد بود.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدعلی طالبی» در پیام تسلیت خود ضمن محکوم کردن ترور سردار سلیمانی، اظهار کرد: شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» به دست تروریسم ناجوانمرد آمریکایی، بار دیگر شقاوت و حماقت سردمداران جنایتکار و متجاوز را برملا ساخت و بر عظمت آن شهید عالی مقام و مدافع مظلوم که در مسیر جهاد بر علیه تحجر و تکفیر، لحظه‌ای از پای ننشست، افزود و او را بر تارک تاریخ جاودان ساخت.

وی در ادامه پیام خود با بیان این که سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد بی بدیل مقاومت و رادمردی بود، افزود: آن سردار شهید والامقام که سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهدت و مقاومت خالصانه و شجاعانه با شقی ترین دشمنان بشر و جهاد فی سبیل ا... صرف نموده، به آرزوی دیرینه خویش نائل آمد و با پیوستن به همرزمان شهید خویش، "عند ربهم یرزقون" گشت.

طالبی گفت: لیکن راه مقاومت و جهاد، قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت و خون مطهر آن مرد خدا، چلچراغ مسیر رستگاری خواهد بود.

استاندار یزد در پایان پیام خود تصریح کرد: اینجانب صمیمانه شهادت این سردار بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت بقیه ا... ارواحناه فداه، محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی)؛ ملت شهید پرور ایران و همه آزادیخواهان جهان و جریان مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و توفیق پیمودن راه مقدس آن شهید والامقام را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام


true
true
true