×

منوی اصلی

true
مهلت نام‌نویسی در جشن ازدواج دانشجویی کشور تا 30 دیماه تمدید شد
دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اشاره به نام نویسی ۱۶هزار زوج برای حضور در جشن ازدواج دانشجویی، گفت: مهلت نام نویسی بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی تا 30 دیماه ادامه دارد.

به گزارش نسیم یزد نیوز، به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی کشور،‌«مهدی غلامی مقدم» با بیان این که کمتر از یک هفته برای نام نویسی در بزرگترین جشن ازدواج دانشجویی کشور فرصت باقی است، اظهار کرد: با توجه به استقبال دانشجویان مزدوج، مهلت نام نویسی اولیه که پایان آذرماه بود به پایان دیماه تغییر یافت.

وی با بیان این که ورود کاروان‌های دانشجویان به مشهد مقدس از 10 دی ماه آغاز شده است، افزود: با توجه به ایام پایانی امتحانات دانشگاه‌ها و تراکم کاروان‌های دانشجویی در بهمن ماه، زوج‌های دانشجو هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب کاروان و تاریخ اعزام خود از طریق سایت اقدام نمایند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور با بیان این‌که دانشگاه‌های استان‌های تهران، اصفهان و یزد، بیشترین آمار ثبت نام را به خود اختصاص دادند، گفت: زوج‌هایی که یکی از آنها در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده و زمان عقدشان از اول فروردین ماه 97 تا پایان آذرماه98 باشد امکان ثبت‌نام در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی را دارند.

 غلامی مقدم با اشاره به نام نویسی تاکنون 16 هزار زوج دانشجو در بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی، تصریح کرد: همچنین زوج هایی که در دوره بیست و دوم ثبت نام کرده و تایید شدند اما امکان حضور نداشته اند می توانند در این دوره شرکت کنند. جاماندگان 21 دوره ازدواج دانشجویی نیز می توانند درخواست خود را به صورت کتبی(از طریق نهادرهبری دانشگاه) به ستاد ازدواج دانشجویی ارسال کنند.

زوج های دانشجوی واجد شرایط می توانند تا پایان دی ماه از طریق سایت اینترنتی ezdevaj.nahad.ir یا مراجعه حضوری به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یا امور فرهنگی دانشگاه ها برای شرکت در این مراسم ثبت نام کنند.

انتهای پیام

 


true
true
true