×

منوی اصلی

true
حراست از دستاوردهای انقلاب مهمترین رسالت مسئولان نظام است
امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت استفاده از نیروهای بومی برای توسعه بیش از پیش گفت: حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی مهمترین رسالت مسئولان و دست اندرکاران نظام است.

به گزارش نسیم یزد نیوز، آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در مراسم تجمع راهپیمائیان بزرگداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم درالعباده یزد برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ایران اسلامی، اظهارکرد: دشمنان دین و نظام اسلامی سعی دارند با دروغ گویی و سیاه نمایی چهره نورانی و الهی انقلاب را در جهان مخدوش کنند.

وی با بیان این‌که شرایط فعلی ایران در منطقه خاورمیانه بارزترین نماد افتدار سیاسی و دینی انقلاب اسلامی، افزود: اتحاد داخلی نقش مهمی در افزایش اقتدار ملی و بین‌المللی ایران اسلامی ایفا می‌کند.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به اهمیت فرا رسیدن یوم الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی تحول بزرگ سیاسی، فرهنگی و دینی است که باید با تمام توان از آن حراست شود.

ناصری یزدی شناخت دشمن و توطئه‌های آنها را ضروری دانست و بیان کرد: تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری نقش مهمی در انتخاب مسیر درست ایفا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در مناسبت‌های ملی و مذهبی را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی نظامی مردمی است و فقط با حمایت مردم پایدار می‌ماند.

امام جمعه یزد با بیان این که عزت امروز ایران اسلامی در جوامع بین‌المللی، از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حراست از دستاوردهای نظام مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران است.

وی خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام تأکید کرد: ما باید امید را از غیر خدا ترک و با تبعیت از ولایت فقیه همواره در مسیر رشد و شکوفایی نظام انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که مسئولان باید بیش از پیش استفاده از ظرفیت‌های بومی را مد نظر قرار دهند، گفت: هموار کردن مسیر توسعه کشور با استفاده از نیروهای نخبه بومی تنها راه ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

انتهای پیام

 

 


true
true
true