×

منوی اصلی

true
فراگیر شدن پارلمان‌های دانش‌آموزی اولویت‌ وزارت آموزش و پرورش است
رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی کشور، گفت: فراگیر شدن پارلمان‌های دانش‌آموزی اولویت‌ وزارت آموزش و پرورش در استانهاست.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«زهرا روائی‌پناه» روز گذشته سوم اسفند در مراسم شروع بکار انتخابات مجلس دانش‌آموزی که با حضور مدیران ارشد آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد،به شکل‌گیری پارلمان‌های دانش‌آموزی در استان‌ها اشاره و اظهار کرد: استان یزد از استان‌های پیشرو در تشکیل پارلمان دانش‌آموزی است.

مشاور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش با بیان این‌که فراگیر شدن پارلمان‌های دانش‌آموزی از جمله اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است، افزود: پرسشگری و مطالبه‌گری دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی نقش مهمی در توسعه فرهنگ عمومی و تقویت آموزشی نسل جوان ایفا می‌کند.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی کشور در ادامه فعالیت‌های مجلس دانش‌آموزی دوره نهم در مورد تغییرات کتب درسی را اثر بخش دانست و گفت: پارلمان‌های دانش‌آموزی نماد مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور صبح امروز با حضور 100 نفر از دانش‌آموزان برگزیده شهرستان‌ها و مناطق 14 گانه استان یزد برگزار شد.

«محمدعلی شاه‌حسینی» مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، با بیان این‌که مردم سالاری در همه ابعاد جاری است و مردم در جمهوری اسلامی نقش محوری دارند، اظهار کرد: تمام ارکان نظام مستقیم و غیر مستقیم به آرای مردم وابسته است.

وی از حضور دانش‌آموزان در انتخابات مجلس دانش‌آموزی ابراز خرسندی کرد و گفت: امیداورم این تشکل‌ها بتواند دانش‌آموزان را برای ورود به نقش‌های اجتماعی آماده کند .

انتهای پیام


true
true
true