×

منوی اصلی

true
مبتلایان به کرونا در استان یزد به 5 نفر رسیدند
ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، آمار مبتلایان قطعی به کرونا ویروس 2019 در استان یزد به پنج نفر افزایش یافته است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،‌بر اساس اطلاعیه شماره ۱۹ ستاد استانی مبارزه با کرونا، باعنایت به اعلام وزارت بهداشت و درمان و با بررسی افراد مشکوک به ابتلاء ویروس کرونا در استان یزد، تا ساعت 13 روز شنبه 10 اسفند ماه تعداد افراد مبتلا به این بیماری پنج نفر بوده که یک نفر  از مبتلایان با توجه به داشتن سن بالا 70 سال و بیماری زمینه‌ای در گذشته است.

پیش از این با صدور اطلاعیه شماره 17 ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا؛ تعطیلی همه آرایشگاه‌ها، گرمابه‌ها، مراکز ترمیم پوست و مو، موزه‌ها و اماکن تاریخی، مرکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی پلیس راهور استان از دیروز شنبه دهم به مدت یک هفته اعلام شده است.

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در اطلاعیه شماره ۱۸ خود بر رعایت نکات و مصوبات این ستاد که به منظور آموزش برای پیشگیری از ابتلا به کووید19 منتشر شده است تأکید کرد: در صورت عدم رعایت نکات و مصوبات ابلاغی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مراتب به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری به شماره تماس ‌٣١١١٢٢٨٢ و دستگاه‌های ذیربط گزارش و منعکس شود.

انتهای پیام


true
true
true