×

منوی اصلی

true
احتمال ابتلا به کرونا در یزد همچنان جدی است
استاندار یزد با بیان این‌ که اسامی شهرهای سفید تا ۱۵ اردیبهشت ماه اعلام می‌شود، گفت: بیماری کرونا در استان یزد پایان نیافته و مردم باید احتمال ابتلا به این بیماری را جدی بگیرند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدعلی طالبی» شامگاه دیروز ۹ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به منظور بررسی آخرین وضعیت این بیماری در استان یزد و هماهنگی‌های لازم برای اجرای آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور فیزیکی برخی از مدیران ارشد استان و ویدیو کنفرانسی فرمانداران برگزار شد، اظهار کرد: اکثر استان‌های کشور دو پیک را در زمینه ابتلا به کرونا تجربه کردند.

وی با بیان این‌که بیماری کرونا در استان پایان نیافته و مردم باید احتمال ابتلا به این بیماری را جدی بگیرند، افزود: استان یزد تنها یک پیک را گذرانده و این موضوع به دلیل کنترل مناسب این بیماری است، ولی نگرانی‌هایی در خصوص احتمال وقوع پیک جدید وجود دارد.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به این‌که امکان برگزاری نماز جماعت پس از نیمه ماه مبارک رمضان برای شهرهای قرار گرفته در دسته بندی سفید وجود خواهد دارد، گفت: اسامی فعلی شهرهای سفید که در برخی رسانه‌ها منتشر شده دقیق نیست و اسامی رسمی شهرهای سفید تا ۱۵ اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

طالبی، آستان‌های مقدس و اماکن متبرکه را تا پایان اردیبشهت ماه تعطیل اعلام و تصریح کرد: نظارت بر فعالیت اصناف در کلیه شهرستان‌های استان تشدید خواهد شد.

این مسئول با بیان این‌که بحث تجمیع بیماران کرونایی در بیمارستان شهید صدوقی در دستور کار قرار می‌گیرد، بیان کرد: ارگان‌ها و نهادهای سهیم در اجرای طرح مواسات همدلانه، گزارش فعالیت ها و اقدامات خود را به استانداری اعلام کنند.

وی در پایان با اشاره به این‌ که چند مهد کودک برای نگهداری کودکان بانوان کارمند از سوی بهزیستی تعیین می‌شوند، تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با  کرونا، استفاده کنندگان از  ناوگان حمل و نقل درون شهری، باید حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام

 


true
true
true