×

منوی اصلی

true
مدیریت شهید صدوقی ملاک عمل مسئولان قرار گیرد
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که سومین شهید محراب آیت الله صدوقی، یک روحانی مردم‌دار، اجتماعی، توسعه‌گرا، شجاع و سیاسی بود، گفت: ویژگی‌های رفتاری و اجرایی شهید صدوقی در رشد سیاسی و فرهنگی باید ملاک عمل مسئولان امروز قرار گیرد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«غلامعلی سفید» در ۲۳۵ جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که صبح امروز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت ماه با حضور اکثر اعضا و جمعی از مسئولان ارشد دستگاه قضا، امام جمعه موقت یزد و معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد، با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سالگرد شهادت سومین شهید محراب، اظهار کرد: ویژگی‌های اخلاقی و خدمات ارزنده شهید صدوقی بر هیچ کسی پوشیده نیست و باید ملاک عمل توسعه همه جانبه در عصر حاضر قرار گیرد.

وی شهید صدوقی را روحانی مردم‌دار، اجتماعی، توسعه‌گرا، شجاع و سیاسی دانست و افزود: این شهید والا مقام در طول زندگی پربرکت خود همیشه برای خدمت رسانی به خلق آماده و پیش قدم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه پیش قدم بودن در فعالیت‌های اجتماعی را از جمله  مهمترین ویژگی‌های بارز شهید صدوقی در حوزه خدمت‌رسانی دانست و گفت: اقدامات ایشان در بحث انتقال آب به استان یزد و ایجاد دانشگاه علوم پزشکی از جمله برنامه‌ها توسعه‌ای برای یزد و مردم این دیار است.

سفید جلوگیری از انحرافات و برخورد جدی با طاغوتیان زمان را از دیگر ویژگی‌های بارز شهید صدوقی در انجام رسالت دینی، انقلابی و سیاسی عنوان و تصریح کرد: نقش شهید صدوقی در رشد سیاسی و فرهنگی شهر و مردم یزد اجتناب‌ناپذیر بوده و باید ملاک عمل مسئولان امروز قرار گیرد.


true
true
true