×

منوی اصلی

true
لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تامین زمین طرح اقدام ملی مسکن در یزد
استاندار یزد با تاکید بر این‌که این جمله که در یزد زمین کافی برای ساخت مسکن نداریم قابل قبول و باور پذیر نیست، گفت: تمام ظرفیت‌های استان برای تامین زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن بکار گرفته می‌شوند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدعلی طالبی» در شورای مسکن استان یزد که با حضور اعضای این شورا به منظور بررسی چگونگی اجرای مصوبات جلسات قبل و اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد، با بیان این‌که عملیات اجرایی طرح اقدام ملی از ۱۶ اردیبهشت در استان یزد آغاز شده است، اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌های در دست اقدام، بخش قابل توجهی از نیازهای حوزه مسکن در استان را رفع شود.

وی با تاکید بر این‌که این جمله که در یزد زمین کافی برای ساخت مسکن نداریم، قابل قبول و باور پذیر نیست، افزود: تامین و تملک زمین‌ها به منظور ساخت مسکن برای شهروندان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که هیچ توجیهی برای وجود انبار برخی دستگاه‌ها در محدوده مسکونی قابل قبول نیست، گفت: انبارها باید به خارج از محدوده شهر منتقل و از زمین این انبارها برای خانه سازی استفاده شود.

طالبی با تاکید بر لزوم ایجاد تحرک و پویایی بیشتر در بافت فرسوده تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید حمایت کنند تا ساخت و سازها در این مناطق رونق گیرد.

وی با اشاره به لزوم تسهیل در ساخت و ساز مسکن در استان یزد اظهار کرد: شهرداری و نظام مهندسی حداکثر تخفیف‌های ممکن را برای رونق ساخت مسکن اعمال کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، این مسئول در پایان با بیان این‌که باید بانک‌های اطلاعاتی دستگاه‌ها و سازمان‌های دخیل در امر مسکن در اختیار یکدیگر قرار گیرد، تأکید کرد: بر اساس این اطلاعات می‌توان تصمیم گیری‌های بهتری داشته باشیم.


true
true
true