×

منوی اصلی

true
خدمت‌رسانی مستمر و موثر مهمترین ویژگی‌ مدیریتی شهید صدوقی بود
امام جمعه موقت یزد با بیان این‌ که پرونده اعمال شهید صدوقی هنوز مفتوح است، گفت: خدمت‌رسانی مستمر و موثر از جمله مهمترین ویژگی‌های مدیریتی و اجرایی شهید صدوقی در زمان حیات وی بود.

به گزارش نسیم یزد نیوز،حجت الاسلام و المسلمین «محمدحسین معزالدینی» صبح امروز چهارشنبه هفدهم اردیبهت ماه با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت خدیجه(ع) و  یاد و خاطره شهید صدوقی، اظهار کرد: تاریخ بشر نه مذکر و نه تاریخ مونث است و از ابتدا تاکنون زنان همیشه در کنار مردان ایفای نقش کردند.

وی حضرت خدیجه را یکی از سرمایه گذاران مادی و معنوی در حوزه اسلام ناب محمدی(ص) دانست و افزود: سیر تکاملی عالم هستی با زوجین بودن پدیده‌ها تکمیل شده و این از جمله مهمترین ویژگی‌های عالم هستی است.

امام جمعه موقت یزد نکوداشت یاد و خاطره حضرت خدیجه را آموزه‌ صحیح و قوی برای همه اقشار به ویژه بانوان دانست و گفت: بانوان جامعه اسلامی می‌توانند این بانوی بزرگ را ملاک عمل خود قرار دهند.

معزالدینی در ادامه با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید صدوقی، تصریح کرد: جنبه خدمت رسانی شهید صدوقی از جمله مهمترین ویژگی‌های مدیریتی وی بوده که این مهم در پیام تسلیت امام خمینی (ره) نیز به خوبی بیان شده است.

وی با بیان این‌ که پرونده اعمال شهید صدوقی هنوز مفتوح است، بیان کرد: شهید صدوقی در حوزه خدمت‌رسانی بیش از همه کسانی که فعالیت فرهنگی داشتند کار کرده و دارای آثار بزرگی است.

وی توانایی و قدرت برای خدمت رسانی را از جمله ویژگی‌های اجرایی شهید صدوقی دانست و بیان کرد: خدمات شهید صدوقی به نیت توسعه انقلاب اسلامی و برای رفع گرفتاری تمام مردم نیازمند در شهرها و استان‌های مختلف کشور انجام شده است.

معزالدینی در پایان با بیان این‌که شهید صدوقی دارای قدرت بیان موثری بود، خاطرنشان کرد: نفوذ کلام شهید صدوقی که منشأ خدمات متنوع و گسترده وی در حوزه‌های مختلف می‌شد، ناشی از بصیرت و تواضع این شهید والامقام بود.

انتهای پیام

 

 

 


true
true
true