×

منوی اصلی

true
توزیع 18 هزار بسته معیشتی در ششمین رزمایش کمک مومنانه یزد
فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد با بیان این‌که مشارکت خیرین در تهیه بسته های کمک معیشتی رزمایش مواسات قابل تقدیر و تحسین است گفت: در ششمین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه یزد 18 هزار بسته کمک معیشتی بین جامعه هدف در استان توزیع شد.

به گزارش نسیم یزد نیوز، سردار«رضا پورشمسی» صبح امروز 31 مردادماه، در حاشیه پنجمین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه که به دستور مقام معظم رهبری همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه یزد، اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش سراسری مواسات که با همکاری و مشارکت خیرین نیکوکار یزدی در آستانه ماه محرم برگزار شده، 18 هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی هرکدام پنج میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا در تمام شهرستان‌های استان یزد توزیع می‌شود.

وی تأمین و توزیع 1500 بسته لوازم التحریر ایرانی را از دیگر اقدامات انجام شده در حاشیه این رزمایش سراسری استان یزد دانست و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوش به فرمان فرمانده کل قوا بوده و تا آخرین لحظه نیاز در کنار ملت ایران است و از هیچ کمکی برای ساماندهی شرایط موجود ناشی از شیوع کرونا پرهیز نخواهد کرد.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد گفت: بعد از اتمام بسته‌های معیشتی این دوره، ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در پایان ماه صفر نیز همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

سردار پورشمسی مشارکت خیرین در جمع‌آوری و تهیه بسته‌های معیشتی را قابل تقدیر و تحسین دانست و بیان کرد: مشارکت خیرین نیکوکار در تأمین بسته‌های کمک معیشتی نمایش کاملی از ارزش‌های دفاع مقدی و انقلاب در جامعه اسلامی است.


true
true
true