×

منوی اصلی

true
آزادی ۶۰ زندانی با اجرای طرح «حسینیه ایران، حسینیه همدلی»
مسئول دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران» از آزادی ۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در راستای اجرای طرح «حسینه ایران، حسینیه همدلی» خبر داد و گفت: تاکنون مقدمات آزادی ۱۷ زندانی در استان فراهم شده است.

به گزارش نسیم یزد نیوز، «سید حسن حسینی» با بیان این که امسال نسبت به سال‌های گذشته در برگزاری مراسمات ماه محرم تفاوت‌هایی وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و برای جلوگیری از این بیماری، پروتکل‌های بهداشتی به هیئات ابلاغ شده و عزاداری در استان یزد با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آزادی بیش از ۶۰ زندانی جرائم غیرعمد استان در ایام عزاداری محرم، تصریح کرد: تاکنون مقدمه آزادی ۱۷ نفر فراهم شده و قرار است در ایام ماه محرم در طرح حسینیه ایران حسینیه همدلی با همکاری دبیرخانه بین المللی حسینیه ایران، ستاد دیه استان یزد، شورای هیئات و بانیان روضه این اتفاق صورت پذیرد.

مسئول دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران» با بیان این که در طرح آزادی زندانیان، مشارکت مردمی هم می‌تواند انجام گیرد، افزود: طرح «حسینیه ایران، حسینیه همدلی» مختص هیئات و بانیان روضه نیست و اقشار دیگر نیز می‌توانند در آن شرکت کنند.

به نقل از روابط عمومی دبیرخانه حسینیه ایران، حسینی با اشاره به این که در طرح «حسینیه ایران، حسینیه همدلی» برنامه‌های متعددی اجرا می‌شود، گفت: کمک به نیازمندان در قالب اهدای بسته‌های معیشتی، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان، تأمین جهیزیه نیازمندان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، اعطای وام قرض‌الحسنه با اصناف، کمک به معلولان و نیازمندان، کمک به بیماران صعب‌العلاج، تکریم مدافعان سلامت، کمک به تجهیز مراکز درمانی و تجهیز پایگاه‌های اورژانس از دیگر برنامه‌های مهم طرح حسینیه ایران حسینیه همدلی خواهد بود که در ایام ماه محرم در استان یزد اجرایی می‌شود.


true
true
true