×

منوی اصلی

true
تصدی‌گری دولت در خانه‌سازی اشتباه است
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دولت به جای خانه‌سازی به جوانان زمین و تسهیلات بدهد، گفت: تصدی‌گری دولت در خانه سازی اشتباه است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدصالح جوکار» با حضور در روستای بیداخونه از روستاهای بخش خضرآباد و در نشست با دهیاران این بخش، با اشاره به این‌که مسئولان باید نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام ویژه ای داشته باشند اظهار کرد: مردم این روزها با مشکلات زیادی روبرو هستند و هر یک از ما باید با تمام توان خود تلاش کنیم که این مشکلات برطرف شود.

وی افزود: منطقه خضرآباد منطقه ای است که در گذشته بخشی از نیازهای شهر یزد را تامین می کرده ولی امروز با مشکلات زیادی به ویژه در حوزه کمبود آب روبرو است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که الان با مهاجرت مردم از این منطقه به یزد برای اشتغال روبرو هستیم گفت: مردم الان به شدت با مشکل آب و راه روبرو هستند.

رئیس کمیسیون امور داخلی شکور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال ۹۴ کلنگ طرح آبرسانی امام حسین(ع) به زمین‌زده شده و اموز بعد از پنج سال تنها آبرسانی به شهر خضرآباد انجام شده و مابقی مانده است.

جوکار با بیان این‌که الان به دلیل تورم اعتبار بسیار زیادی برای این طرح نیاز است گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا با تامین اعتبار مشکلات مردم به ویژه در این دو حوزه رفع شود.

وی با انتقاد جدی از دخالت دولت در بحث ساخت مسکن گفت: دولت به جای این‌که به مردم زمین واگذار کند و با پرداخت تسهیلات مناسب زمینه مشارکت مردم در خانه سازی را فراهم کنند، خودش اقدام به خانه سازی می‌کند؛ موضوعی که مشکلات زیادی دارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بزرگ و فربه بودن دولت سبب شده که مشکلات بسیاری در کشور به وجود آید افزود: هرچه ما میخواهیم زمینه کوجکتر شدن دولت را فراهم کنیم، چنین اقداماتی به بزرگ شدن آن کمک می‌کند.

رئیس فراکسیون معادن و صنایع معدنی مجلس شواری اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در کشور به ویژه در استان یزد به هیچ عنوان با کمبود زمین روبرو نیستیم و در صورتی که مدیریت مناسبی صورت پذیرد، می‌توان زمینه‌ای فراهم کرد که به جوانان زمین و تسهیلات واگذار شود و آنها خود اقدام به ساخت منزل کنند.

انتهای پیام


true
true
true