×

منوی اصلی

true
اعلام موجودی کالا در سامانه اعلام موجودی کالا ضروری است
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد از ثبت صحیح اطلاعات واحدها ی توزیع کننده برنج ، چای و حبوبات در سامانه جامع انبارها و اعلام موجودی کالا در سامانه اعلام موجودی کالا (سامک) خبر داد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدرضا علمداریزدی» پیش‌تر اعلام کرده بود : معاونت بازرسی و نظارت این سازمان در راستای ساماندهی بازار برنج ، چای و حبوبات ، طی هماهنگی به عمل آمده با اتحادیه های صنف فروشندگان برنج ، چای و حبوبات و اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی و بهداشتی تصمیماتی مبنی بر هدایت کلیه واحدهای تحت پوشش این اتحادیه ها جهت ثبت اطلاعات  خود در سامانه های جامع انبارها و اعلام موجودی کالا نموده است .

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تاکید کرده بود : اقدام مزبور در راستای کنترل و نظارت بر بازار برنج ، چای و حبوبات و جلوگیری از تخلفات گرانفروشی ، احتکار ، عرضه خارج از شبکه انجام شده است.

وی در تکمیل این خبر افزود:  در پایش انجام شده برای اطلاعات واحدهای توزیع کننده برنج ، چای و حبوبات  مغایرتهای کدپستی و اطلاعات متصدیان واحدهای صنفی با اطلاعات مندرج در سامانه جامع انبارها، مشاهده گردیده  لیکن با پیگیریهای انجام شده مقرر گردید اتحادیه صنف عمده فروشان برنج و چای نسبت به صحت سنجی موضوع اقدام و مراتب را اعلام نمایند.

علمدار یزدی براطلاع رسانی و آموزش لازم در خصوص ثبت و تائید اطلاعات انبارهای اعضای تحت پوشش اتحادیه مذکور در سامانه جامع انبارها نیز تاکید نمود.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد از انبارداران برنج ، چای و حبوبات استان خواست تا  هرچه سریعتر نسبت به تکمیل ثبت نام و درج اطلاعات صحیح خود در سامانه های اعلام موجودی و سامانه جامع انبارها اقدام و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با تلفن 124 سازمان تماس و یا به اتحادیه صنف مربوطه و یا سازمان صنعت معدن و تجارت واقع در بلوار 17 شهریور مراجعه نمایند.


true
true
true