×

منوی اصلی

true
بصیرت در انجام امور مهمترین ویژگی‌های عملکرد امروز پلیس است
امام جمعه یزد با اشاره به نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت مجالس سوگواری دهه اول محرم، گفت: بصیرت در انجام امور یکی از مهمترین ویژگی‌های عملکرد امروز پلیس است.

آیت الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد و شرکت در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ضمن قدردانی از اقدامات و برنامه‌های پلیس در دهه اول محرم، اظهار کرد: در این ایام با زحمات و اقدامات پلیس، شاهد کمترین ناهنجاری در استان بودیم و به همت پلیس، آرامش مطلوبی در سطح جامعه حاکم است.

وی با بیان این‌که بهترین کارها، خدمت به بندگان خداست، افزود: رنج‌ها و زحمات کارکنان پلیس اجر و پاداش اخروی دارد و خداوند این خدمات را ذخیره‌ای برای آخرت آنها نگه می‌دارد.

امام جمعه یزد اقدامات ناجا در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی را بسیار با ارزش دانست و گفت: خدمت به خلق، برطرف کردن مشکلات مردم و فراهم کردن زمینه رشد افراد در جامعه، رضایت‌مندی مردم از عملکرد پلیس را در پی‌داشته است.

ناصری یزدی با بیان این‌که عملکرد پلیس نشان دهنده صلاحیت این نیرو در برقراری امنیت عمومی است، تصریح کرد: امروزه پلیس اقداماتش را با بصیرت انجام می‌دهد و خداوند این توفیق را نصیب کارکنان ناجا کرده که در مسیر خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی و دینی تلاش کنند.

سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» فرمانده انتظامی استان یزد نیز با اشاره به طرح‌های مختلف پلیس این استان در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، گفت: پلیس با افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و آرامش مردم را داشته باشند و هرگونه اقدامی که امنیت و احساس امنیت شهروندان را خدشه دار کند با شدت و برابر قانون برخورد می‌کند.

در پایان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد چهار نفر از کارکنان پلیس استان که با اقدام جهادی و ایثارگرانه خود منجر به دستگیری اراذل و اوباش شده بودند، تجلیل شدند.

انتهای پیام

 


true
true
true