×

منوی اصلی

true
ورود جدی پلیس‌ برای مقابله با سگ‌گردانی در خیابان‌های یزد
برخورد قاطع با سگ‌گردانی اولویت اجرایی پلیس در یزد فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت تدوین بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از ورود جدی پلیس به بحث مقابله با سگ‌گردانی در خیابان‌ها و اماکن عمومی یزد خبر داد.

به‌گزارش‌پایگاه خبری‌نسیم‌یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این‌که امسال ۱۲۴ برنامه محوری در دستور کار ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد قرار گرفته است، اظهار کرد: از تعداد کل برنامه‌های در دستور کار ۹۰ درصد فرهنگی و اجتماعی و ما بقی در حوزه عمرانی برنامه ریزی شدند.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی مرکز آموزش سربازی در استان یزد، افزود: جذب سربازان غایت و متأهل اولویت اجرایی در مرکز آموزش سربازی یزد است.

فرمانده انتظامی استان یزد اجرای طرح طوبی در مراکز خرید یزد را از دیگر  برنامه‌های شاخص هفته نیروی انتظامی در سال جاری دانست و گفت: این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی اجرا می‌شود.

بهدانی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش مقوله سگ گردانی در اماکن عمومی سطح شهر یزد، تصریح کرد: پلیس با جدیت برخورد با عاملان سگ گردانی در خیابان‌ها و اماکن عمومی و همچنین جولان موتورهای سنگین و غیرمجاز را در دستور کار خود قرار داده است.

وی استقرار پلیس در بافت جهانی شهر یزد را از دیگر اقدامات انجام شده پلیس برای افزایش امنیت عمومی دانست و بیان کرد: خوشبختانه وضعیت امنیتی استان یزد در شرایط مطلوبی است.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان به تشریح دستاوردهای پلیس در بحث مبارزه همه جانبه علیه قاچاق مواد مخدر، میزان کشفیان محموله قاچاق کالا و شناسایی محتکران پرداخت و خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرآیند ساخت مرکز آموزش دائم نیروی انتظامی با عنوان «مرکز آموزش شهید صدوقی» در شهرستان بافق آغاز می‌شود.


true
true
true