×

منوی اصلی

true
اجرای 680 طرح عمرانی روستایی توسط گروه‌های جهادی بسیج در یزد
فرمانده ارشد سپاه الغدیر با بیان این‌که برنامه هفته بسیج امسال به گونه‌ای تدوین شدند که بتوانیم کمک حال مسئولان استان و کشور باشیم، گفت: در حال حاضر ۶۸۰ طرح عمرانی روستایی در دستور کار گروه‌های جهادی بسیج استان یزد دارد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم یزد نیوز، سردار رضا پورشمسی  بسیج را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: پیشرو بودن در تمام عرصه‌های اساسی زندگی از جمله بارزترین ویژگی بسیج و تفکر بسیجی است.

وی حضور همیشگی در صحنه و کمک برای رفع چالش‌های مختلف کشور را از جمله مأموریت‌های بسیج در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: فرهنگ بسیج برگرفته از مبانی ناب ولایت فقیه است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر گفت: نداشتن هیچ گونه میلی به غیر از خدا و حرکت در مسیر نصرت الهی رمز پیروزی بسیج در عرصه‌های مختلف است.

سردار پورشمسی در ادامه بزرگداشت هفته بسیج را از جمله اقدامات موثر برای ترویج تفکر بسیجی و نهادینه سازی این مهم بین اقشار مختلف جامعه دانست و بیان کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال با توجه به شرایط بحرانی کرونا عبارت «بسیج پیشرو خدمت و امید آفرینی» تعیین شده است.

وی افزود: امسال به مناسب بزرگداشت هفته بسیج ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی، آموزشی و تبیینی تدوین شده که متناسب با شرایط موجود در فضای مجازی و حقیقی اجرایی می‌شوند.

فرماند سپاه الغدیر با بیان این‌که برنامه هفته بسیج امسال به گونه‌ای تدوین شدند که بتوانیم کمک حال مسئولان استان و کشور باشیم، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال از فردا جمعه ۳۰ آبان ماه به مدت یک هفته در سطح شهرستان‌های استان یزد اجرایی می‌شوند.

سردار پورشمسی«بسیج سلامتی و معنویت»، «بسیج فرزند مسجد و خادم مردم»، «بسیج مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی»، «بسیج سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «بسیج ولایتی انقلابی و تمدن‌ساز»، «بسیج روز مقاومت ملت ایران» و «بسیج کمک مومنانه و ایثارگری» را عناوین روزهای اول تا هفتم هفته بسیج امسال دانست و بیان کرد: در حال حاضر ۶۸۰ طرح عمرانی در ۳۵ روستای استان در دستور کار گروه‌های جهادی بسیج استان یزد قرار گرفته است.

وی تهیه و توزیع بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه از دیگر اقدامات بسیج در بحران کرونا دانست و بیان کرد: در آخرین روز از هفته بسیج امسال نیز شش هزار بسته معیشتی دیگر بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد در پایان از آغاز رسمی فعالیت ستادهای محله محور مبارزه با کرونا در ۸۲۰ مسجد فعال استان همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: بسیج در حوزه‌های مختلف امنیتی، فرهنگی و مقابله با کرونا آماده ارائه خدمات مختلف است.


true
true
true